Pagina 1 van 1

Hallo!

Geplaatst: wo 09 dec 2020, 11:47
door Jorg de Louweren
Even voorstellen zoals je dat doet als je ergens nieuw binnenkomt.
Mijn naam is Jorg de Louweren. In het verleden al eens wat met zelfbouw audio gedaan, buizenvoorversterker en hypex eindversterker, gestopt wegens tijdgebrek en andere hobbies. Nu weer getriggerd om de home theater set te upgraden en wat is er mooier dan dit te doen met iats wat je zelf gemaakt hebt! Wil weer een hypex eindversterker bouwen en heb ondertussen al 6 stuks oem400 units op de kop getikt bij een ander lid.
Meteen ook maar een vraagje in het forum geplaatst.

Re: Hallo!

Geplaatst: wo 09 dec 2020, 13:35
door Douwe84
Welkom Jorg!

Re: Hallo!

Geplaatst: wo 09 dec 2020, 14:05
door Shadow
Welkom!

Re: Hallo!

Geplaatst: wo 09 dec 2020, 14:07
door Henkjan
welkom Jorg

Re: Hallo!

Geplaatst: wo 09 dec 2020, 14:07
door Pjotr
Welkom!

Re: Hallo!

Geplaatst: wo 09 dec 2020, 14:08
door douwebakker
Leuk. Welkom.