Pagina 1 van 1

Zelfbouw LS1 (work in progress)

Geplaatst: ma 26 okt 2020, 19:50
door TickleMeTony
Ik zal me dan eerst even voorstellen: Ik ben Antoine, 33 en eigenlijk ben ik geluidstechnicus maar dat is nu lastig

Al heel lang ben ik verliefd op de speakers van Grimm en op de opleiding ook vaak ermee gewerkt, nu dan eindelijk de kans en de tijd om ze zelf te vervaardigen!

Huidige status:
Speakers zijn af! Nu de poten nog!!
A6FCBC2F-CA70-4E3A-A004-0E53BBB2F768.jpeg
A7FCF72F-8E48-4783-8714-134F15DBD967.jpeg
3DD62808-8A6D-4272-A7D7-1F41E09ACA00.jpeg
4FE3D75F-82F1-451F-9E24-0EA8FF62BD5E.jpeg
307B8337-FAB6-411E-BB86-7AD1F1206359.jpeg
BB3FCD2C-60FF-4A36-9412-C813E215F93E.jpeg
D40EBE0C-C131-419F-BD87-AB24DAA8DD63.jpeg
277129EE-DC6E-4443-A08A-F9E827913107.jpeg
809A502A-14AD-4FDC-82AA-01E2ACD17766.jpeg
B5781EFC-0BF1-445F-8CED-528EEF71CB99.jpeg
7B0A8561-03ED-49EF-BFC6-14DF245A54C4.jpeg
CE569456-9C6B-4884-852F-7BF63E8DAF04.jpeg
501C33A8-24AC-475A-8001-134DF0DEF408.jpeg
50E0C038-D344-4CBC-B47C-0C22D79533C6.jpeg
922D93E0-894B-463C-9623-31E39EEF1DF9.jpeg
30DEB526-4EE0-4F5B-AD4A-AC1FBFCE170B.jpeg
7D8E348A-442F-448E-A0D9-9F88FA72A6D7.jpeg

Als filter gebruik ik een behringer DCX2496 unit en de versterkers ben ik nog niet helemaal over uit!

Ik probeer alles volgens de originele afmetingen te maken en extra dingen te 3D printen!

Hoop dat jullie er een beetje plezier in hebben dit te volgen!

Groet

Re: Zelfbouw LS1 (work in progress)

Geplaatst: ma 26 okt 2020, 21:35
door Henkjan
welkom Antoine!

mooie binnenkomer