Pagina 1 van 3
Passed over: Pass A5 afbouw project
Geplaatst: zo 25 okt 2020, 16:46
door Shadow
Nou, daar stond ik dan, op de stoep bij Dré, in het krat te gluren naar dit brok rvs en alu;
Ik ga hem zo met perslucht eens afstoffen en dan een to-do lijstje maken...
Edit!
To-do lijstje;
- de boel demonteren en schoonmaken, flink wat stof in terecht gekomen.
- de montage van de elco’s is nu tegen het front, wat daar sterk genoeg voor is, maar ik wil ze op eigen beugels.
- het front en de achterkant ga ik nieuw laten maken en graveren door Freeskees, zelfde vorm en afmetingen als nu.
- de bodem en het deksel zijn van rvs, wat heel mooi is, maar ik wil het gesatineerd hebben, dus parelen of scotchbrite.
- de verhoging waar de trafo op staat is niet stevig genoeg naar m’n zin, daar heb ik wel een stukje alu van 8-10mm dik voor liggen nog.
Het originele bouwtopic;
viewtopic.php?f=7&t=16087
Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Geplaatst: zo 25 okt 2020, 17:28
door pappaleo
Hé, was jij ook bij dré ?

Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Geplaatst: zo 25 okt 2020, 17:35
door Shadow
pappaleo schreef:Hé, was jij ook bij dré ?

Ik heb alleen een bruine labrador geaaid Leo, ik heb jou niet gezien

Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Geplaatst: zo 25 okt 2020, 17:43
door pappaleo
Ik was alweer weg, denk ik. Ik ben zo snel.
Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Geplaatst: zo 25 okt 2020, 17:56
door Shadow
pappaleo schreef:Ik was alweer weg, denk ik. Ik ben zo snel.
Ik was er rond 11u, geen Alfa te bekennen in de omgeving
Ik ben ook niet binnen geweest, gewoon vanaf de mat alles bekeken.
Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Geplaatst: zo 25 okt 2020, 18:00
door pappaleo
Ik was wij waren met de Citroën.

Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Geplaatst: zo 25 okt 2020, 18:01
door ray5150
Leuk Joram, weer eens wat anders hier dan buizen of Hypex.
Jouw werktukken uit het verleden kennende ga je er vast iets moois van maken.
Kan me ook voorstellen dat je na al die CA's bouwen weer een toe bent aan iets anders.

Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Geplaatst: zo 25 okt 2020, 18:05
door Barry2001
Klasse A heeft iets..... ja. Ik zou dan wel rap de zonnepanelen gaan leggen Joram

Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Geplaatst: zo 25 okt 2020, 18:25
door Shadow
ray5150 schreef:Leuk Joram, weer eens wat anders hier dan buizen of Hypex.
Jouw werktukken uit het verleden kennende ga je er vast iets moois van maken.
Kan me ook voorstellen dat je na al die CA's bouwen weer een toe bent aan iets anders.

Dit is een mooie oefening voor de Aleph-X
Barry2001 schreef:Klasse A heeft iets..... ja. Ik zou dan wel rap de zonnepanelen gaan leggen Joram

Ja dat zal wel slurpen

Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Geplaatst: zo 25 okt 2020, 20:32
door Douwe84
Verbaasd me niks dat jij er mee aan de slag gaat! Leuk

Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Geplaatst: zo 25 okt 2020, 21:20
door ray5150
Shadow schreef:Ja dat zal wel slurpen

Zo ongeveer 400 tot 500 Watt uit het lichtnet...
Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Geplaatst: ma 26 okt 2020, 9:20
door MechanicalAnimal
Hey Joram, heb jij hem gekocht joh, wat leuk man

Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Geplaatst: ma 26 okt 2020, 9:50
door SSassen
Oh, kijk, je gaat de overcapaciteit van je zonnepanelen direct benutten zie ik?
Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Geplaatst: ma 26 okt 2020, 10:31
door Shadow
SSassen schreef:Oh, kijk, je gaat de overcapaciteit van je zonnepanelen direct benutten zie ik?
Welke zonnepanelen?
Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Geplaatst: ma 26 okt 2020, 10:34
door SSassen
Shadow schreef:SSassen schreef:Oh, kijk, je gaat de overcapaciteit van je zonnepanelen direct benutten zie ik?
Welke zonnepanelen?
Jij bent wel aan je stand verplicht om minimaal 100kWh op je dak te hebben liggen, een 25MW windmolen in je achtertuin en uiteraard een 10MW thorium reactor in je meterkast!
Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Geplaatst: ma 26 okt 2020, 10:37
door Shadow
Meh, niet meer in dit huis, in het volgende is een ander verhaal

Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Geplaatst: ma 26 okt 2020, 10:45
door SSassen
Shadow schreef:Meh, niet meer in dit huis, in het volgende is een ander verhaal

Die zero-point energie generator heb je toch al wel in gebruik?

Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Geplaatst: ma 26 okt 2020, 12:46
door ray5150
SSassen schreef:Die zero-point energie generator heb je toch al wel in gebruik?

Zit daar ook een Flux-condensator in verwerkt ?

Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Geplaatst: ma 26 okt 2020, 13:09
door hannesie
Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Geplaatst: ma 26 okt 2020, 13:13
door SSassen
Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Geplaatst: ma 26 okt 2020, 13:14
door Shadow
Screenshot uit 'Ratchet & Clank' ?
Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Geplaatst: ma 26 okt 2020, 13:17
door SSassen
Nee, random plaatje met zoektermen: meterkast, joram, flux capacitor
You can't hide from Google Joram!
Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Geplaatst: ma 26 okt 2020, 13:22
door Leeuwarden
Als ik daarop google dan krijg ik een site over zijn auto...Vreemd...
https://www.flux-capacitor.co.uk
Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Geplaatst: ma 26 okt 2020, 13:26
door hannesie
Re: Passed over: Pass A5 afbouw project
Geplaatst: ma 26 okt 2020, 13:27
door Shadow
Ik begin te snappen hoe die Pass topics hier altijd zo rap over de 50 bladzijden heen vliegen...