Pagina 1 van 1

alleen rechts ( nog )

Geplaatst: zo 11 okt 2020, 21:26
door edjuh
Onder het motto, verzin een titel.

Ed, 59, haarlemmer, gelicenseerd sinds 1976.
De titel refereert naar een doofheid links die we hopelijk binnenkort eindelijk gaan fixen.
Met rechts niks mis overigens.

Ik ben geen audiofiel, wel een liefhebber van, vele genres muziek, en een goed stereobeeld. Niet bang om eens wat te proberen.

Apparatuur :
ps1 ( ja die ) , marantz cd67se, CambridgeAudio A3i, Mission 750LE, PI met een dakje.
SPARE : Denon F107 ( amp en cd )

De luisteruimte is de woonkamer, vermengd met een fenh-shui waf-factor. Oh ja, enig cynisme is mij niet onbekend qua kleuring.

Verder, hoi allemaal, ik ga eens verder met forum doorspitten en bedenken wat ik binnen budget wil gaan bouwen.

Re: alleen rechts ( nog )

Geplaatst: zo 11 okt 2020, 22:03
door Shadow
Welkom Ed!

Re: alleen rechts ( nog )

Geplaatst: zo 11 okt 2020, 22:43
door OpaBert
edjuh schreef:
Onder het motto, verzin een titel.

Ed, 59, haarlemmer, gelicenseerd sinds 1976.
De titel refereert naar een doofheid links die we hopelijk binnenkort eindelijk gaan fixen.
Met rechts niks mis overigens.

Ik ben geen audiofiel, wel een liefhebber van, vele genres muziek, en een goed stereobeeld. Niet bang om eens wat te proberen.

Apparatuur :
ps1 ( ja die ) , marantz cd67se, CambridgeAudio A3i, Mission 750LE, PI met een dakje.
SPARE : Denon F107 ( amp en cd )

De luisteruimte is de woonkamer, vermengd met een fenh-shui waf-factor. Oh ja, enig cynisme is mij niet onbekend qua kleuring.

Verder, hoi allemaal, ik ga eens verder met forum doorspitten en bedenken wat ik binnen budget wil gaan bouwen.
Welkom Ed
Ook Zendamateur?

Re: alleen rechts ( nog )

Geplaatst: zo 11 okt 2020, 23:14
door Henkjan
welkom Ed

Re: alleen rechts ( nog )

Geplaatst: ma 12 okt 2020, 8:12
door MechanicalAnimal
edjuh schreef:
Verder, hoi allemaal, ik ga eens verder met forum doorspitten en bedenken wat ik binnen budget wil gaan bouwen.
Welkom Ed,

en wat ga je bouwen? een versterker, een draaitafel? of een setje stereo speakers?

Re: alleen rechts ( nog )

Geplaatst: wo 14 okt 2020, 13:01
door Douwe84
Welkom ed!