Pagina 1 van 1

Luisterdag zaterdag 4 Nov. atelier Bovenkarspel

Geplaatst: ma 30 okt 2006, 8:05
door doppedoos
Luisterdag 4 Nov. atelier Bovenkarspel

Het is het laatste weekend van de expositie van Siau Lee en Natalia in de meisjesschool ( http://meisjesschool.web-log.nl/ )en om goed gebruik te maken van de ruimte nodig ik iedere luister liefhebber uit om ook te komen luisteren naar de TL speakers die daar staan opgesteld

Afbeelding

Zoals je kunt zien staan de Mini TL's daar standaard opgesteld naast hun grote broertjes van Siau Lee
Als source gebruik ik de philips 693 (sa)cd speler gekoppeld aan zelfbouw buizen voor en eind versterkers
De Thorens is helaas op het ogenblik niet aangesloten vanwege gebrek aan een goede (buizen) Phono voorversterker en de wel heel gevoelige houten vloer op deze zolder van de meisjesschool...

Tijdstip: 11 tot 17 uur

lokatie : meisjesschool Bovenkarspel Hoofdstraat 201 (5 minuten van station bovenkarspel Flora)

Muziek: Van alles, liefst Sacd

Aanmelden via PB of dit draadje

Kosten: gratis


Welkom, Simon

Geplaatst: ma 30 okt 2006, 15:16
door Wowly
hee die simon, leuk initiatief!

Iets te ver rijden voor mij, maar er zullen zekers liefhebbers zijn!!!

Jan

Geplaatst: di 31 okt 2006, 13:16
door sietse
Gaat ook mij niet lukken. Jammer dus, die kunstwerken zien er ook goed uit.

Geplaatst: di 31 okt 2006, 17:02
door doppedoos
Op de begane grond van de meisjesschool hangen ook nog 'Simons pipes':
Afbeelding
Helaas zijn deze nu niet door een buizenversterker aangestuurd maar een 25 jaar oude NAD versterker met een oude omgebouwde CD 80 van Marantz...wel ondersteund door een meisjesschool waardige sub woofer! Die met gemak ook de kopjes op zolder laat rinkelen 8)
Groet, Simon

Geplaatst: di 31 okt 2006, 19:45
door sietse
Als er van die leuke meisjes rondlopen, dan denk je toch niet dat die pijpjes van jou zullen opvallen he.... :roll: ... :D

Geplaatst: wo 01 nov 2006, 9:07
door doppedoos
@Sietse,
Het is ook de bedoeling dat je je oren gebruikt om te luisteren en je ogen om .... :-#

Geplaatst: vr 03 nov 2006, 18:49
door doppedoos
Er wordt ook venyl gedraaid op de Micro Seiki 1000 met staks arm en clearaudio MC element. Dus wie plaatjes mee wil nemen...
Groet, Simon

Geplaatst: vr 03 nov 2006, 20:11
door KT88
Veel plezier gewenst heren (en meisjes!), maar ik heb andere bezigheden morgen......de Dag Van De Amateur in Apeldoorn.

Ben (inactief) zendamateur , maar er is ook een onderdelenrommelmarkt :!:

Geplaatst: vr 03 nov 2006, 20:55
door sietse
Alweer een. Heb die boel opgeruimd. Nog een hoopje spullen voor een liefhebber. Plaatje staat op een wat vreemde plek??

Geplaatst: vr 03 nov 2006, 21:00
door KT88
Sietse,

Niet voor mijzelf, want ik bouw geen zenders (meer), maar voor een hoogfrequent vriend van mij is dat doosje zeer interessant.
Als je ervan af wil, mag ik hem naar jou doorverwijzen?

Geplaatst: vr 03 nov 2006, 21:04
door sietse
KT88 schreef:
Sietse,

Niet voor mijzelf, want ik bouw geen zenders (meer), maar voor een hoogfrequent vriend van mij is dat doosje zeer interessant.
Als je ervan af wil, mag ik hem naar jou doorverwijzen?
Is goed. Doe maar via pb. Dit is een beetje offtopic.

Geplaatst: ma 06 nov 2006, 10:13
door doppedoos
Het zit er weer op:
Voor de laatste expositie dag ook nog de witte TL's er bij gezet:
Afbeelding

en natuurlijk veel venyl gedraaid:
Afbeelding

Het leuke is dat Mijnheer van der Hul vrijdag nog het elementje heeft gekontroleerd onder de microscoop en het geheel van Arm en element is afgesteld met behulp van een paar testplaten en afstelmallen...Kan wel zeggen dat mijnheer van der Hul weet wat hij doet! Op zondag vrijwel alleen maar venyl gedraaid en kreeg meteen van daddy te horen als ik op digitaal overging....Mag het gordijn voor de speakers weer open? Kortom we zijn nog niet klaar met venyl....
Groet, Simon