Pagina 1 van 1

Even voorstellen

Geplaatst: vr 18 sep 2020, 18:13
door Wasverzachter
Hallo :bakkie:

ik ben dus wasverzachter, bijna 30 jaar en woonachtig onder de rook van schiphol.
Sinds een jaar of 5 houd ik me bezig met dingen waar stekkers aan zitten of wielen onder zitten en heb daar later mijn werk van gemaakt.
Inmiddels ben ik al wat jaartjes aan het rommelen met vooral drivers en crossovers (DSP).
Mijn doel in de hobby is dan ook om luidsprekers te combineren in een zoektocht naar steeds lagere vervorming.
Daarbij probeer zo bewust mogelijk vrij te zijn van cognitieve dissonanties :beer:

okedoei
:proost:

Re: Even voorstellen

Geplaatst: vr 18 sep 2020, 18:17
door Barry2001
Welkom hier!

Re: Even voorstellen

Geplaatst: vr 18 sep 2020, 18:18
door hardbats
Welkom :proost:

Re: Even voorstellen

Geplaatst: vr 18 sep 2020, 18:39
door pappaleo
Welkom!

Schapenwol als dempingsmateriaal?

Re: Even voorstellen

Geplaatst: vr 18 sep 2020, 18:40
door Zweitse
Welkom

Re: Even voorstellen

Geplaatst: vr 18 sep 2020, 18:56
door Wasverzachter
Dank allen zover.

@pappaleo: In de tweeters ja. Métisse in de mids en asbest in de subwoofers.

Re: Even voorstellen

Geplaatst: vr 18 sep 2020, 19:55
door Henkjan
welkom!