Pagina 1 van 2
HuaweiBots
Geplaatst: zo 06 sep 2020, 20:04
door Ouwebok
Als de Mods dit onderwerp niet van belang zouden vinden, dan mag het van mij direct verwijderd worden.
Wat moet ik denken van die vele (Huawei)bots die op dit forum ‘aanwezig’ / ingelogd lijken te zijn?
Ik zie er soms meerdere tegelijkertijd... indrukwekkend.
Delen we hier zoveel interessante kennis?
Re: HuaweiBots
Geplaatst: zo 06 sep 2020, 20:13
door Jerommel
Gheh, ik overwoog ook al om er iets van te zeggen.
Tja, Huawei, spioneren voor de CCP ?
Zullen wel op meer fora een botleger hebben rondhangen dan.
Re: HuaweiBots
Geplaatst: zo 06 sep 2020, 20:18
door satefan
Zou er ook een forum zijn voor botlegers zijn? Om ervaringen uit te wisselen enzo? Zo'n bot moet toch ook een keer zn ei kwijt?
Re: HuaweiBots
Geplaatst: zo 06 sep 2020, 20:20
door ds23man
Re: HuaweiBots
Geplaatst: zo 06 sep 2020, 21:05
door Jerommel
FR_Aad schreef:Alles met 114.119.*.* blokkeren?
Goed idee.
Re: HuaweiBots
Geplaatst: ma 07 sep 2020, 9:47
door Jan Geert
Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat Huawei vanwege de Google ban zelf bezig is als een dolle het internet te indexeren om een volwaardig alternatief te kunnen bieden? Zomaar een idee.
Re: HuaweiBots
Geplaatst: ma 07 sep 2020, 10:22
door Marp
Dat klopt deels: voor Huaweigebruikers is er hun eigen Petal Search i.p.v. Google.
Het verklaart echter niet de onbeschoft agressieve indexering waarmee Europese websites worden belast, en waarbij elke regel aan de Chinese teenslipper wordt gelapt. Ik kom hier later nog even op terug.
Re: HuaweiBots
Geplaatst: ma 07 sep 2020, 10:49
door toetertje
Komt het misschien ook, omdat zba niet via een beveiligde verbinding loopt?
Re: HuaweiBots
Geplaatst: ma 07 sep 2020, 11:20
door Marp
Nee
Re: HuaweiBots
Geplaatst: ma 07 sep 2020, 23:19
door richard
Volgens mij komt het vanwege de onlangs toegenomen populariteit van Lii. De Chinezen willen weten wat wij er mee doen.
Re: HuaweiBots
Geplaatst: zo 13 sep 2020, 20:43
door ds23man
Zijn die spleetogen nou nog niet geweerd?
Re: HuaweiBots
Geplaatst: zo 13 sep 2020, 21:36
door John P
Vrijheid voor Tibet. Honkong moet democratisch. Leve de Mongoolse taal. Taiwan is een zelfstandig land. De Zuid-Chinese zee is van ons allemaal. Winny de Poeh is een stom beest.
Zo, dat zal ze wel wegjagen.
Re: HuaweiBots
Geplaatst: zo 13 sep 2020, 21:48
door jvenema
Volgens mij vergeten we de oeigoeren die het ook niet zo leuk hebben naar het schijnt. De koerden van China even kort door de bocht.
Re: HuaweiBots
Geplaatst: zo 13 sep 2020, 22:14
door Pjotr
John P schreef:Vrijheid voor Tibet. Honkong moet democratisch. Leve de Mongoolse taal. Taiwan is een zelfstandig land. De Zuid-Chinese zee is van ons allemaal. Winny de Poeh is een stom beest.
Zo, dat zal ze wel wegjagen.
Poeh trauma? Je vriendjes werden er wel uit voorgelezen en jij niet?

Re: HuaweiBots
Geplaatst: ma 14 sep 2020, 0:37
door John P
Winny is verboden in China wegens voortijdige imitatie van de grote leider.
Re: HuaweiBots
Geplaatst: ma 14 sep 2020, 0:44
door Pjotr
Das ook wel een hele Amerikaanse Poehè (Of is het nou Poeha ?

)
Re: HuaweiBots
Geplaatst: ma 14 sep 2020, 6:15
door ds23man
Re: HuaweiBots
Geplaatst: ma 14 sep 2020, 11:49
door jvenema
Oei, wie van ons zouden ze dan in de gaten willen houden? Want de rest van ons is dan schijnbaar collatoral damage.
Re: HuaweiBots
Geplaatst: za 19 sep 2020, 17:46
door Shadow
Dit loopt echt de spuigaten uit
Re: HuaweiBots
Geplaatst: za 19 sep 2020, 19:24
door ray5150
Ik ben geen IT deskundige, maar dat moet toch vrij simpel op te lossen te zijn door alles met IP adres 114.119.xxx de toegang te weigeren ?
Of denk ik daar nu te nu simpel over ?
Re: HuaweiBots
Geplaatst: za 19 sep 2020, 19:56
door Ah!buis
ray5150 schreef:Ik ben geen IT deskundige, maar dat moet toch vrij simpel op te lossen te zijn door alles met IP adres 114.119.xxx de toegang te weigeren ?
Of denk ik daar nu te nu simpel over ?
Geef ze gewoon een BAN
Anne
Re: HuaweiBots
Geplaatst: za 19 sep 2020, 20:50
door Pjotr
Vind ik ook Anne

Re: HuaweiBots
Geplaatst: ma 28 sep 2020, 14:43
door Jerommel
Re: HuaweiBots
Geplaatst: za 24 okt 2020, 22:26
door Ah!buis
Na een paar dagen terug en de H-Bots zijn verdwenen
Zijn ze geschrokken van de bijdragen hier of hebben ze nu idd een ban

?
Anne
Re: HuaweiBots
Geplaatst: za 24 okt 2020, 23:06
door pappaleo
Ze hebben lang moeten lezen, maar ze hebben het forum nu uit
