Pagina 1 van 1

Hallo,

Geplaatst: zo 30 aug 2020, 8:51
door Sjoerd79
Ook ik stel me graag even voor.
Ik ben Sjoerd 41 lentes jong uit het altijd zonnige Hengelo.
Omdat ik alles begin te modificeren direkt na aanschaf leek het me slim om bij de audio hobby eens bij 0 te starten.
Ik ben bij de Zelfbouw dag in Februari geweest en was een onder de indruk van het niveau. :goeie:
Ik hoop dan ook nog een hoop te leren.
En hoop snel aan een eerste serieus project te kunnen beginnen.
Gr Sjoerd

Re: Hallo,

Geplaatst: zo 30 aug 2020, 8:55
door Barry2001
Welkom hier Sjoerd!

Re: Hallo,

Geplaatst: zo 30 aug 2020, 10:04
door Sjoerd79
Dankjewel, Hengelo is volgens mij goed vertegenwoordigd hier. Leuk!

Re: Hallo,

Geplaatst: zo 30 aug 2020, 10:37
door jvenema
Welkom en veel plezier!

Re: Hallo,

Geplaatst: zo 30 aug 2020, 10:38
door dre
welkom Sjoerd!

Heb je al mooi plannen?

Re: Hallo,

Geplaatst: zo 30 aug 2020, 11:02
door Henkjan
Welkom Sjoerd!

Re: Hallo,

Geplaatst: zo 30 aug 2020, 11:10
door hardbats
Welkom Sjoerd!

Re: Hallo,

Geplaatst: zo 30 aug 2020, 11:52
door Shadow
Welkom!

Re: Hallo,

Geplaatst: zo 30 aug 2020, 12:18
door Sjoerd79
Wat een welkom, thanks.
Ik heb inderdaadhet e.a. In de planning waar ik nog niet helemaal uit ben.
Of
Een horn loaded breedbander (maar welke?)
Of
Een monitor voor de fostex horns die ik nog heb liggen
(maar dan welke mid bass?)
Ik mik op brede stereo imaging.

Re: Hallo,

Geplaatst: zo 30 aug 2020, 12:31
door Shadow
Als je brede stereo imaging wil dan zou ik geen al te grote breedbander pakken.

Re: Hallo,

Geplaatst: zo 30 aug 2020, 12:42
door Pjotr
Ja, is een beetje tegenstrijdig, de eisen en de manier waarop. Maar dat is een aparte discussie op zich.

Welkom Sjoerd en veel audioplezier!

Re: Hallo,

Geplaatst: zo 30 aug 2020, 13:30
door Sjoerd79
Hoi Peter en Shadow
Bedankt voor de info, ik heb de vraag geprobeerd anders en op de juiste plaats te zetten/stellen.
Alle input wordt gewaardeerd (Ben een 'beginner' in zelfbouw)

Gr Sjoerd

Re: Hallo,

Geplaatst: ma 31 aug 2020, 14:51
door Douwe84
welkom!