Pagina 1 van 2
Lm3886
Geplaatst: do 30 jul 2020, 10:16
door fred64
Hoi,
Ik zoek een pcb voor bijgevoegde schakeling. Heeft iemand een tip?
Gr. Fred
Re: Lm3886
Geplaatst: do 30 jul 2020, 10:18
door Shadow
Itead.cc
Re: Lm3886
Geplaatst: do 30 jul 2020, 10:48
door ray5150
Da's toch een printenbakker ?
Re: Lm3886
Geplaatst: do 30 jul 2020, 10:57
door fred64
Geen idee hoe dit om te zetten naar een printenbakker.
Met gaatjes print niet zelf doen????
Greetz
Re: Lm3886
Geplaatst: do 30 jul 2020, 10:59
door Pjotr
Re: Lm3886
Geplaatst: do 30 jul 2020, 11:09
door ray5150
Yep. Ebay, alieexpress. Noem maar op.
Die dingen zijn overal te krijgen voor een paar euro.
Re: Lm3886
Geplaatst: do 30 jul 2020, 11:29
door fred64
Bedankt, maar kan toch geen afbeelding sturen? Maak maar ff na?
Re: Lm3886
Geplaatst: do 30 jul 2020, 11:31
door John P
Re: Lm3886
Geplaatst: do 30 jul 2020, 11:39
door fred64
Snap ik john, maar ik wil bijgevoegd ontwerp!!!
Greetzz
Re: Lm3886
Geplaatst: do 30 jul 2020, 11:41
door Shadow
fred64 schreef:Snap ik john, maar ik wil bijgevoegd ontwerp!!!
Greetzz
Ff zelf intekenen dan

Re: Lm3886
Geplaatst: do 30 jul 2020, 12:00
door Henkjan
ja, bv met KiCad
is goed te doen, ik ben er laatst (als houtworm) ook mee aan de slag gegaan, en heb zo m'n eigen printjes laten maken. tuurlijk kost t tijd, maar is ook wel extra leuk als je dan t resultaat in handen hebt. en genoeg mensen op t forum die je op weg kunnen helpen
Re: Lm3886
Geplaatst: do 30 jul 2020, 12:02
door fred64
Zeker henk jan niets mooiers dan zelf aan de slag.
Zal er is mee aan de slag gaan.
Kom erop terug.
Gr. Fred
Re: Lm3886
Geplaatst: do 30 jul 2020, 12:04
door ray5150
Waarom moet het specifiek dat schema zijn ?
Er zijn letterlijk honderden ontwerpen rondom de 3886 gemaakt.met allemaal hun eigen voor en nadelen.
Bovenstaand schema lijkt me met Kicad getekend.
Dat is een gratis programma waar iedereen mee aan de slag kan.
Wat is de bron van dat schema ? Zijn daar verder geen bestanden te vinden ?
Je vraagt veel, en geeft heel weinig info verder. Dat kan beter...
Re: Lm3886
Geplaatst: do 30 jul 2020, 12:21
door Barry2001
Dit is getekend in EasyEDA.
Re: Lm3886
Geplaatst: do 30 jul 2020, 13:37
door pvanlingen
Ray vroeg het ook al maar waarom speciaal volgens dit schema?
Afgezien van wat meer uitgebreide voedings ontkoppeling en een beetje extra tegen koppeling voor de
wat hogere frequenties is er toch niet iets wat dit een bijzonder ontwerp laat zijn.
Paul.
Re: Lm3886
Geplaatst: do 30 jul 2020, 13:53
door Ah!buis
Heb je hier de mosterd gehaald ?
https://www.circuitbasics.com/design-hi ... er-lm3886/
Daar staat ook in hoe je een print kunt bestellen (laten maken).
Wat is 't probleem
Anne
Re: Lm3886
Geplaatst: do 30 jul 2020, 14:01
door fred64
Dat is em anne. Krijg alleen geen reactie op het doorsturen van gerber files.
Het gaat er mij om om de lm3886 zo optimaal mogelijk te laten functioneren. Tips en of suggesties zijn meer dan welkom.
Gr. Fred
Re: Lm3886
Geplaatst: do 30 jul 2020, 14:02
door fred64
P.s. heb nu xy-pcb in elkaar gezet, werkt maar plaats wel vraagtekens bij de echtheid van de lm3886.
Gr. Fred
Re: Lm3886
Geplaatst: do 30 jul 2020, 14:08
door Shadow
fred64 schreef:Dat is em anne. Krijg alleen geen reactie op het doorsturen van gerber files.
Het gaat er mij om om de lm3886 zo optimaal mogelijk te laten functioneren. Tips en of suggesties zijn meer dan welkom.
Gr. Fred
Optimaal functioneren van de LM3886 is hier op het forum al eens voor elkaar gekregen; de CA-versterker

dit is in niets te vergelijken met een normale LM3886, maar ik luister er dagelijks naar, thuis en op m’n werk

Re: Lm3886
Geplaatst: do 30 jul 2020, 14:21
door Ah!buis
fred64 schreef:P.s. heb nu xy-pcb in elkaar gezet, werkt maar plaats wel vraagtekens bij de echtheid van de lm3886.
Voor zover ik weet is TI gestopt met de 3886.Dus dan is wat je nu vindt is oude voorraad of namaak.
Anne
Re: Lm3886
Geplaatst: do 30 jul 2020, 14:43
door Shadow
Ah!buis schreef:fred64 schreef:P.s. heb nu xy-pcb in elkaar gezet, werkt maar plaats wel vraagtekens bij de echtheid van de lm3886.
Voor zover ik weet is TI gestopt met de 3886.Dus dan is wat je nu vindt is oude voorraad of namaak.
Anne
Uhm;
Active hoor

Re: Lm3886
Geplaatst: do 30 jul 2020, 14:45
door ray5150
https://www.ti.com/product/LM3886
De site zegt ook dat die active is.
Re: Lm3886
Geplaatst: do 30 jul 2020, 14:52
door Ah!buis
Shadow schreef:Ah!buis schreef:fred64 schreef:P.s. heb nu xy-pcb in elkaar gezet, werkt maar plaats wel vraagtekens bij de echtheid van de lm3886.
Voor zover ik weet is TI gestopt met de 3886.Dus dan is wat je nu vindt is oude voorraad of namaak.
Anne
Uhm;
Active hoor

Aha, destebeter
Anne
Re: Lm3886
Geplaatst: do 30 jul 2020, 15:00
door fred64
2 pcb bij neurochrome, 56 euries!!!!!!!!!
Re: Lm3886
Geplaatst: do 30 jul 2020, 15:01
door Shadow
fred64 schreef:2 pcb bij neurochrome, 56 euries!!!!!!!!!
Da’s vrij duur
