Pagina 1 van 1

Weller Pyropen defect

Geplaatst: vr 24 jul 2020, 11:50
door AutonomY
Hoi mensen!

Mijn Weller Pyropen geeft géén gas meer door.
En de 2 mini rubbertjes zijn versleten.
Iemand ervaring met deze soldeerboud?
Weller zelf reageert niet op email.

Groetjes, Evert

Re: Weller Pyropen defect

Geplaatst: vr 24 jul 2020, 11:55
door OpaBert
Ik denk dat je die in elke technische groothandel kan verkrijgen als het standaard O ringen zijn Romex Levert voorzover ik weet alle onderdelen

Re: Weller Pyropen defect

Geplaatst: vr 24 jul 2020, 12:33
door Pjotr
I.d.d. Romex even bellen: https://shop.romex.nl/ Zijn echt de beroerdste niet :D

Re: Weller Pyropen defect

Geplaatst: vr 24 jul 2020, 15:26
door AutonomY
Bedankt! Ik heb Romex geschreven. Ik ben benieuwd!

Re: Weller Pyropen defect

Geplaatst: vr 24 jul 2020, 15:54
door OpaBert
AutonomY schreef:
Bedankt! Ik heb Romex geschreven. Ik ben benieuwd!
Geschreven met een pen en papier :shock:
Je kan ook gewoon een email sturen hoor

Re: Weller Pyropen defect

Geplaatst: za 25 jul 2020, 10:12
door AutonomY
Ok, ik heb als oude man ouderwetse taal gebruikt. Maar ik heb geschreven in een e-mail :-)
De supersnelle en vriendelijke reactie was een doorverwijzing naar http://www.weller-repairs.nl.
Die heb ik dus gelijk ge-e-mailed moet ik zeggen? Nee,. geschreven. Ik ben wederom benieuwd.
Is die http://www.weller-repairs.nl bekend bij je?
OpaBert schreef:
AutonomY schreef:
Bedankt! Ik heb Romex geschreven. Ik ben benieuwd!
Geschreven met een pen en papier :shock:
Je kan ook gewoon een email sturen hoor

Re: Weller Pyropen defect

Geplaatst: za 25 jul 2020, 11:58
door OpaBert
AutonomY schreef:
Ok, ik heb als oude man ouderwetse taal gebruikt. Maar ik heb geschreven in een e-mail :-)
De supersnelle en vriendelijke reactie was een doorverwijzing naar http://www.weller-repairs.nl.
Die heb ik dus gelijk ge-e-mailed moet ik zeggen? Nee,. geschreven. Ik ben wederom benieuwd.
Is die http://www.weller-repairs.nl bekend bij je?
OpaBert schreef:
AutonomY schreef:
Bedankt! Ik heb Romex geschreven. Ik ben benieuwd!
Geschreven met een pen en papier :shock:
Je kan ook gewoon een email sturen hoor
Nee die kende ik nog niet omdat ik tot nu toe alles zelf kon repareren
Maar zo,n Weller gassoldeerbout kost tweedehands al gauw tegen de de Honderd €
En moet je afwachten dat daar geen verdroogde rubbers in zitten
Ik heb er ook een maar geen Weller gas bus meer Best kans als ik hem vul met aansteker gas dat die rubbers kapot gaan
Dus ik koop dus voor alle zekerheid eerdaags een busje Weller gas