Pagina 1 van 1
Fotoshoot Preamp MA24
Geplaatst: wo 01 jul 2020, 19:02
door PieterP
Hoi allemaal, ik heb de afgelopen jaren een eindversterker (Beta 24 van Amb audio), een streamer en een voorversteker gebouwd. Hierbij wat foto's. De voorversterker is net klaar. Ik wil er alleen nog een hoofdtelefoonversterker bij inbouwen. Dat wordt een m3 headphoneamp van amb audio. Mijn voorversterker bevat de line stage van amb audio, de alpha 24, gevoed door de sigma 25 en 26 met de low noise regulators sigma 78 en 79. De voorversterker gebruikt de Maya R2-R volume controller van Vicol audio (group buy via Diyaudio dot com). De m3 amp gaat gevoed worden door de Sigma11 LN PSU van alweer amb audio.
Mijn build log van mijn voorversterker met meer foto's kan je vinden op:
https://www.amb.org/forum/alpha24-with- ... t4021.html
Mijn build log van mijn eindversterker met heel veel foto's kan je vinden op:
https://www.amb.org/forum/beta24-pieter ... t3748.html
Mijn build log van mijn streamer met meer foto's kan je vinden op:
https://audiophilestyle.com/forums/topi ... ent=919942
Re: Fotoshoot Preamp MA24
Geplaatst: wo 01 jul 2020, 19:26
door erik1977
Mooi spul!
Re: Fotoshoot Preamp MA24
Geplaatst: wo 01 jul 2020, 19:37
door ds23man
Volgende keer even het filtertje uitwassen, lijkt nu of het model voor de camera staat nadat ze net vol met de snufferd over een blad met coke is gegaan...

Re: Fotoshoot Preamp MA24
Geplaatst: wo 01 jul 2020, 20:09
door John P
Je ziet niet eens meer dat dit zelfbouw is, zeer strak.
Re: Fotoshoot Preamp MA24
Geplaatst: do 02 jul 2020, 17:53
door ray5150
Het zier er allemaal keurig uit hoor, daar niet van.
Ik volg alleen niet helemaal waarom je linkt naar een forum waarvan je geen foto's kunt zien als je geen lid bent ?

Re: Fotoshoot Preamp MA24
Geplaatst: do 02 jul 2020, 20:55
door dre
Dat ziet er super uit!

Re: Fotoshoot Preamp MA24
Geplaatst: do 02 jul 2020, 21:03
door Douwe84
mooi werk zeg!
Re: Fotoshoot Preamp MA24
Geplaatst: vr 03 jul 2020, 14:17
door hannesie

De opzet met de Ryzen Mediaserver is wel pittig.
Heb hier de Server met ROON en dan 2 spelers eraan waarbij de 1 de Radio Paradise en de andere Flac 24/88.2 draait, en dan geeft de processor geen krimp. Is de HQ speler dan zo hongerig? Signalist is dat hij de boel upsampled naar DSD niveau?
P.S de system up time is net na een update, en had toen even 50% power nodig om weer de boel aan te zwengelen.

Re: Fotoshoot Preamp MA24
Geplaatst: zo 05 jul 2020, 6:00
door PieterP
ray5150 schreef:Het zier er allemaal keurig uit hoor, daar niet van.
Ik volg alleen niet helemaal waarom je linkt naar een forum waarvan je geen foto's kunt zien als je geen lid bent ?

Ja dat is inderdaad niet ideaal. Maar daar staat het allemaal wel een stuk uitgebreider beschreven. Ff account aanmaken is trouwens niet veel werk.

Re: Fotoshoot Preamp MA24
Geplaatst: zo 05 jul 2020, 6:06
door PieterP
hannesie schreef:
De opzet met de Ryzen Mediaserver is wel pittig.
Heb hier de Server met ROON en dan 2 spelers eraan waarbij de 1 de Radio Paradise en de andere Flac 24/88.2 draait, en dan geeft de processor geen krimp. Is de HQ speler dan zo hongerig? Signalist is dat hij de boel upsampled naar DSD niveau?
performance.PNG
P.S de system up time is net na een update, en had toen even 50% power nodig om weer de boel aan te zwengelen.

Klopt. HQPlayer kan je instellen op dsd upsampling. Dat doe ik ook en stuur de dsd stream naar mijn RME Adi-2 dac in dsd direct mode.
Re: Fotoshoot Preamp MA24
Geplaatst: zo 05 jul 2020, 11:01
door hannesie
Grappig, ik laat dan door Roon de 1bits (DSD) muziek file omzetten naar PCM 24/352,8 kHz.
