Pagina 1 van 1

Blij!!

Geplaatst: do 26 okt 2006, 12:53
door Paul
Er is een DLSA pro meetsysteem per aangetekende post onderweg naar mij :D :D :D

Wat ik ervan begrijp is het een prima systeem voor beginners, en mede daarom (ook vanwege compatibiliteit met laptop) prima geschikt voor mij.