Blij!!
Geplaatst: do 26 okt 2006, 12:53
Er is een DLSA pro meetsysteem per aangetekende post onderweg naar mij
Wat ik ervan begrijp is het een prima systeem voor beginners, en mede daarom (ook vanwege compatibiliteit met laptop) prima geschikt voor mij.
Wat ik ervan begrijp is het een prima systeem voor beginners, en mede daarom (ook vanwege compatibiliteit met laptop) prima geschikt voor mij.