Pagina 1 van 1

Even voorstellen.

Geplaatst: ma 08 jun 2020, 20:34
door Mr audio
Hallo allemaal,

Mijn naam is Robert en ik ben 35 jaar.
Ik heb sinds jongs af aan altijd een klik met audio gehad. Sinds ik de technics versterker van mijn vader als klein kind steeds aanzette, (en vervolgens tot rode handen toe op mijn vingers getikt werd) interesseerde mij de apparaten en geluid al..
Rond mijn 14e kwam ik bij een vriend thuis, waar zijn vader (audiofiel) een mooie set had staan.
Mark Levinson, siltech kabels, b&w 802d etc.
Hier hoorde ik voor het eerst hoe het ook kon klinken.
Rond die tijd heb ik ook een set p.a. speakers gemaakt, maar dat was niet om naar huis over te schrijven.
Sinds een paar jaar ben ik mij meer gaan verdiepen in de zelfbouw.
Ik ben inmiddels de eigenaar van een paar 2-weg transmissielijn luidsprekers, die zelf gemaakt zijn.
Een velleman buizen voorversterker en ook 2 velleman mono blokken.
Ook heb ik, (meer voor de lol, aangezien mijn t.l.'s tot 30hz. doorlopen) een subwoofer gemaakt van een koker (sonosub) die we op mijn werk produceren, de insteek was om een ht sub te maken die doorliep tot 16hz.. Dat hebben we (dus ook de buren) gevoeld.
Afgelopen zomer heb ik een "luxe" kratradio gemaakt, als in een losse draagbare versterker met accu en 2 monitors met een mooie compo set die over was uit de auto.
Dit klonk tot mijn verbazing erg goed, en zette me aan het denken om toch zelf een andere versterker te gaan bouwen.
Vandaar dat ik hier ben, want ik heb toch wel wat vragen...

hier onder wat foto's van wat ik tot nu toe gemaakt heb.
image6.JPG
IMG_20170202_211648.jpg
1591524325433_image1.JPG
1591524327576_image3.JPG
1591524331622_image6.JPG
IMG_20170204_151230.jpg
IMG_20180201_182437_HHT.jpg
IMG_20180201_203604_HHT.jpg
IMG_20180418_173629.jpg
IMG_20180516_221129_1.jpg
IMG_20180516_221157_1.jpg
IMG_20180516_221224_1.jpg
IMG_20180521_194053_1.jpg

Re: Even voorstellen.

Geplaatst: ma 08 jun 2020, 20:39
door OpaBert
Dat is een aardige binnenkomer MrAudio
Welkom hier bij de doehetselverts
OpaBert

Re: Even voorstellen.

Geplaatst: ma 08 jun 2020, 20:49
door Henkjan
Welkom Robert!

Re: Even voorstellen.

Geplaatst: ma 08 jun 2020, 21:26
door dre
Welkom!
Je ziet er nog wel jong uit zeg! :lol:

Re: Even voorstellen.

Geplaatst: do 11 jun 2020, 9:56
door Douwe84
Welkom! Mooie projecten al :D

Re: Even voorstellen.

Geplaatst: do 11 jun 2020, 11:50
door Pjotr
Welkom Robert. Al heel wat leuke projecten al gedaan zo te zien... O:)