Pagina 1 van 5
Vreemde lui ?
Geplaatst: wo 25 okt 2006, 15:26
door sietse
Ik zie regelmatig lui registreren uit de USA. Hun belangstelling lijkt niet erg op HiFi. Spam verspeiders ??
Geplaatst: wo 25 okt 2006, 15:36
door Bart_M
Is me eerlijk gezegd nog niet opgevallen.
Posten ze verder iets?
Geplaatst: wo 25 okt 2006, 15:40
door voodooless
Inderdaad, zie onze laatst aanwinst:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/profi ... file&u=841
Lijkt me inderdaad spam. Zo krijgen ze in google meer links en komen ze misschien hoger in de resultaten ofzo..
Maar om het nu meteen als "lui" te omschrijven, het is er maar een
Misschien is het ook wel een serieus iemand.. how knows?
Geplaatst: wo 25 okt 2006, 15:41
door Bart_M
Maar deze "beste mensen" posten toch niets?
Geplaatst: wo 25 okt 2006, 15:42
door voodooless
Nope. Maar de link naar hun website staat wel in het profiel.
Geplaatst: wo 25 okt 2006, 16:09
door Wowly
Ik heb een tijdje gemaild met iemand uit australië die mijn monitor wilde nabouwen, dus het kan zeer zeker ook een geinteresseerde zijn of een NL-er die in USA woonachtig is. Ik zou niet weten wat er voor spam aan is.....
Jan
Geplaatst: wo 25 okt 2006, 16:16
door voodooless
Wowly schreef:Ik zou niet weten wat er voor spam aan is.....
Zou allemaal kunnen, misschien zit ik er ook wel flink langs, in dat geval heb ik niks gezegt, maar als ik de website in het profiel bekijk heb ik toch sterk mijn twijfels.
Geplaatst: wo 25 okt 2006, 16:20
door Bart_M
Als je in de link kijkt die in zijn profiel staat, staat daar een website die software verkoopt.
Wellicht is dit de enige reden van registratie.
Geplaatst: wo 25 okt 2006, 16:42
door KT88
Toen ik de topic title las, moest ik meteen denken aan die verzameling audiofielen in Breda en Beetsterzwaag.........dacht dat het daarover ging

Geplaatst: wo 25 okt 2006, 16:51
door SSassen
Ik dacht dat 't ging over personen die meer wilden weten over detaillering van versterkers e.d.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Geplaatst: wo 25 okt 2006, 17:18
door Wowly
Geplaatst: wo 25 okt 2006, 17:52
door Henkjan
voodooless schreef:Inderdaad, zie onze laatst aanwinst:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/profi ... file&u=841
Lijkt me inderdaad spam. Zo krijgen ze in google meer links en komen ze misschien hoger in de resultaten ofzo..
Maar om het nu meteen als "lui" te omschrijven, het is er maar een
dat is omdat ik ze als user verwijder, ik denk dat er de laatste tijd het iets van 50 geweest zijn ofzo.
het zijn idd bot aanmeldingen, die zo hopen t beter in google c.s. te doen. aan de website die ze opgeven is wel te zien wat de reden van aanmelden is... en als hobby "pharmacy" opgeven is ook wel een goede indicatie

en in geval van twijfel laat ik ze gewoon staan uiteraard.
Geplaatst: wo 25 okt 2006, 17:54
door SSassen
Ach, als ze 'pharmacy' opgeven zijn 't gewoon van die 16-jarige pubers die leuk met Crofty gootsteenonstopper in de weer zijn, zeg nu niet dat jij als tiener niet met vuurwerk hebt gespeeld? (en derhalve nu met drie vinger per hand tikt?)
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Geplaatst: wo 25 okt 2006, 17:57
door Henkjan
ik tieb met watnen ana
Geplaatst: wo 25 okt 2006, 19:10
door voodooless
SSassen schreef:Ach, als ze 'pharmacy' opgeven zijn 't gewoon van die 16-jarige pubers die leuk met Crofty gootsteenonstopper in de weer zijn, zeg nu niet dat jij als tiener niet met vuurwerk hebt gespeeld? (en derhalve nu met drie vinger per hand tikt?)
Tja, voor je het weet heten ze Samir A. en staan ze bij je op de stoep

Geplaatst: wo 25 okt 2006, 19:17
door SSassen
Tja, voor je het weet heten ze Samir A. en staan ze bij je op de stoep
Gezellig, zal alvast halal koekjes in huis halen voor bij de koffie
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Geplaatst: wo 25 okt 2006, 20:47
door Leeuwarden
Moet je die koekjes nu van tevoren verdoven of niet?

Geplaatst: wo 25 okt 2006, 20:49
door CarloPJB
Geplaatst: di 12 dec 2006, 20:05
door sietse
Ik zie de afgelopen dagen weer merkwaardige hobby's registereren. Zouden die lui echt denken dat wij op ze zitten te wachten?
Geplaatst: di 12 dec 2006, 21:05
door Henkjan
nee, t gaat die lui alleen om dat hun website ergens vermeld staat zodat ze hoger scoren bij zoekmachines
maar ik zal weer een schoonmaakactie houden.... (later, eerst nog verder leren voor män VCA-VOL examen van morgen)
Geplaatst: di 12 dec 2006, 21:07
door Leeuwarden
Henkjan schreef:(later, eerst nog verder leren voor män VCA-VOL examen van morgen)
Wat is dat?
Geplaatst: di 12 dec 2006, 21:14
door Henkjan
veiligheid voor de chemische industrie. dat verwachten we van onze aannemers, dus moeten we zelf t goede voorbeeld geven hè
Geplaatst: di 12 dec 2006, 21:22
door Leeuwarden
Aha, nooit van gehoord dus. Zit zelf in een totaal andere tak van werk...
Geplaatst: di 12 dec 2006, 22:27
door sietse
(later, eerst nog verder leren voor män VCA-VOL examen van morgen)
Succes dan dus hé..

Geplaatst: di 12 dec 2006, 22:41
door Leeuwarden
Oh oeps... dat was niet netjes van me...
Inderdaad! Heel veel succes!