Pagina 1 van 1

Oude tv reclames

Geplaatst: zo 10 mei 2020, 6:36
door ds23man

Re: Oude tv reclames

Geplaatst: zo 10 mei 2020, 8:24
door AatV
Het is net als met horloges, die onveranderlijk op 10 voor 2 of 10 over 10 staan..
De draaiknoppen worden altijd naar rechts gedraaid en wipschakelaars of schuifknoppen naar boven.

groet,
Aat

Re: Oude tv reclames

Geplaatst: zo 10 mei 2020, 8:28
door Pjotr
Ja, tegenwoordig weten we beter en "vegen" we alles alle kanten op :lol:

Re: Oude tv reclames

Geplaatst: zo 10 mei 2020, 8:34
door ds23man
Die schoorsteenmantel met ingebouwde audio ook gezien?

Re: Oude tv reclames

Geplaatst: zo 10 mei 2020, 11:28
door Henkjan

Re: Oude tv reclames

Geplaatst: zo 10 mei 2020, 12:39
door ds23man
En als je alles op netflix hebt gezien kun je hier verder:

https://www.youtube.com/results?search_ ... er+reclame

Re: Oude tv reclames

Geplaatst: zo 06 sep 2020, 8:32
door richard
AatV schreef:
Het is net als met horloges, die onveranderlijk op 10 voor 2 of 10 over 10 staan..
De draaiknoppen worden altijd naar rechts gedraaid en wipschakelaars of schuifknoppen naar boven.
Ventieldopjes naar beneden en het naaflogo rechtop..

Re: Oude tv reclames

Geplaatst: zo 06 sep 2020, 9:19
door pappaleo
Of dat inschenken van die Alpro sojamelk. Pak op zijn kant, inschenken volkomen onlogisch, maar je kan wel het logo zien.

Re: Oude tv reclames

Geplaatst: zo 06 sep 2020, 9:43
door Shadow
Doe jij dat niet zo?

Re: Oude tv reclames

Geplaatst: zo 06 sep 2020, 10:41
door pappaleo
Shadow schreef:
Doe jij dat niet zo?
Nee. Ik gebruik die zooi niet.

Re: Oude tv reclames

Geplaatst: zo 06 sep 2020, 10:43
door Shadow
Ik heb het een keer geprobeerd, het is idd niet te nassen. Amandelmelk ook niet trouwens. Ik wil die havermoutmelk nog wel eens proberen...

Re: Oude tv reclames

Geplaatst: zo 06 sep 2020, 10:51
door Pjotr
Zijn de koeien op bij jullie? :think:


Re: Oude tv reclames

Geplaatst: zo 06 sep 2020, 12:30
door richard
Ja ook zo'n bakfietsmoeder/hipster product.