Superregulator
Geplaatst: vr 01 mei 2020, 12:19
Zit te denken om deze superregulator te bouwen voor een bestaande DAC.
https://diyaudiostore.com/collections/p ... -regulator
In de huidige DAC heb ik 2x een positieve regelaar die beide een eigen trafo winding hebben.
Deze samen maken dan weer een + en - spanning.
In deze superregulator schrijven ze dat ze adviseren om elke voeding zijn eigen winding te geven maar toch hebben ze voor de negatieve spanning ook een negatieve regelaar.
Waarom zou je dat niet met 2 positieve regelaars doen als je toch separate windingen hebt?
M.i heb je dan de zelfde specs voor de positieve en de negatieve spanning.
Of is de opzet van deze superregelaar daar niet geschikt voor?
https://diyaudiostore.com/collections/p ... -regulator
In de huidige DAC heb ik 2x een positieve regelaar die beide een eigen trafo winding hebben.
Deze samen maken dan weer een + en - spanning.
In deze superregulator schrijven ze dat ze adviseren om elke voeding zijn eigen winding te geven maar toch hebben ze voor de negatieve spanning ook een negatieve regelaar.
Waarom zou je dat niet met 2 positieve regelaars doen als je toch separate windingen hebt?
M.i heb je dan de zelfde specs voor de positieve en de negatieve spanning.
Of is de opzet van deze superregelaar daar niet geschikt voor?