Pagina 1 van 1
R.I.P Peter Metsemakers
Geplaatst: zo 26 apr 2020, 10:25
door Speakerkits
Beste Allemaal,
Hierbij een stukje over Peter Metsemakers, ik zag dat het overlijdens bericht nog maar weinig bekeken was, wellicht is dit een betere plaats om jullie in kennis te stellen van dit trieste bericht.
Met vriendelijke groet,
Andre Smol
Re: R.I.P Peter Metsemakers
Geplaatst: zo 26 apr 2020, 10:41
door Shadow
Bedankt voor het artikel Andre, we hadden er al wel een draadje over btw;
viewtopic.php?f=3&t=28456
Sterkte met dit verlies

Re: R.I.P Peter Metsemakers
Geplaatst: zo 26 apr 2020, 12:38
door Henkjan
Bedankt voor t delen André
Re: R.I.P Peter Metsemakers
Geplaatst: ma 05 okt 2020, 19:56
door Dmt 15 mkII
Lees het nu net, och wat triest Peter was een beste kerel.
Re: R.I.P Peter Metsemakers
Geplaatst: ma 05 okt 2020, 22:50
door rikpost
Heb nog regelmatig bij hem aan de balie gestaan ,heel veel koffie en koekjes kan ik mij nog herinneren
Was helemaal verliefd op de Vifa format ,Peter op de Dynaudio Gemini ,daar ging ik uiteindelijk ook mee weg !
later nog het filter geüpgraded toen er inmiddels mooiere condensatoren op de markt waren gekomen ,en dan lekker praten over de hobby .
En natuurlijk regelmatig gewoon even langs alleen of met vrienden ,om zomaar even te luisteren .
Peter zijn beste verkoop taktiek was eigenlijk dat het geen verkoper was ,of ............Een hele hele goeie .
maar vooral een vriendelijke en gezellige vent ,veel te vroeg Peter R.I.P