R.I.P. Peter Metsemakers (Speakerkits/Speaker&Co R'dam)
Geplaatst: di 07 apr 2020, 21:12
Mij bereikte zojuist het treurige bericht dat Peter Metsemakers 4 april jl. na een kort ziekbed is overleden.
Vrijdag wordt hij in Dordrecht in bijzijn van naasten gecremeerd.
Als je een kaartje wil sturen, dat kan naar:
Binnen Walevest 28, 3311AB DORDRECHT
Met Peter is voor mij de zelfbouw hobby begonnen, en ik denk met enorm veel van ons, zeker in de 010 regio. Ergens midden jaren 90 kreeg ik van een collega de tip om eens aan de Bergweg langs te gaan, want zelfbouwen was leuker en beter dan wat kopen. Zo gezegd zo gedaan, en na een uitgebreide luistersessie kwam ik met een setje "Kolibri sub" thuis. Daarna nog ontelbare keren bij 'm langsgeweest, meestal om wat te kopen, soms om wat te verkopen, maar altijd voor de gezelligheid. Z'n winkel is er al een tijdje niet meer, maar Peter blijft in gedachten altijd bij ons zelfbouwers. Rust zacht, en als de muziek daar boven niet klinkt, dan leg je ze t maar uit.
Vrijdag wordt hij in Dordrecht in bijzijn van naasten gecremeerd.
Als je een kaartje wil sturen, dat kan naar:
Binnen Walevest 28, 3311AB DORDRECHT
Met Peter is voor mij de zelfbouw hobby begonnen, en ik denk met enorm veel van ons, zeker in de 010 regio. Ergens midden jaren 90 kreeg ik van een collega de tip om eens aan de Bergweg langs te gaan, want zelfbouwen was leuker en beter dan wat kopen. Zo gezegd zo gedaan, en na een uitgebreide luistersessie kwam ik met een setje "Kolibri sub" thuis. Daarna nog ontelbare keren bij 'm langsgeweest, meestal om wat te kopen, soms om wat te verkopen, maar altijd voor de gezelligheid. Z'n winkel is er al een tijdje niet meer, maar Peter blijft in gedachten altijd bij ons zelfbouwers. Rust zacht, en als de muziek daar boven niet klinkt, dan leg je ze t maar uit.