foto's onbekende versterker
Geplaatst: vr 20 okt 2006, 16:28
Het is alweer een tijd geleden dat ik een 2e hands versterker overkocht.
deze versterker kwam zonder doos, zonder handleiding.
Specificaties zijn mij dus tot vandaag de dag onbekend gebleven.
Wat ikw el weet, is dat het een 7.1 versterker is.
Ik gebruik hem in 2.1 modus. dit alles is instelbaar via een digitaal menu, dat de versterker heeft.
Het voornaamste was dat ik een versterker had, met een sub uitgang (versterkt) Enige wat ik heb kunnen achterhalen via internet is dat hij een rms vermogen van 200 watt heeft aan 4 ohm in de sub uitgang. de andere 4 hoofdkanalen 100 watt rms aan 4 ohm.
Zegt allemaal niet natuurlijk, belangrijker was hoe hij presteerde, en dat doet hij prima tot op vandaag de dag.
Echter ben ik altijd benieuwd wat ik nu eigenlijk heb
het merk is Panteum. Tis een zware kast, met massieve frontplaat, en een 21 kilo aan massa. het model is ac-368.
ik heb wat fotos geschoten, om iemand eens te laten kijken wat er onder de motorkap zit eigenlijk.
Ik ben een leek wat dat betreft dus geen enkel merk of type component zegt me iets. ik heb dingetjes van Sanken, en HEC condensatoren
iig hier een fotolijstje



hij zal in mijn nieuwe stulpje 2 tl's en 1 sub van voer voorzien.
de 2e TL is nu in de maak, heeft allemaal weer te lang geduurd, maar toch. Stapje voor stapje

deze versterker kwam zonder doos, zonder handleiding.
Specificaties zijn mij dus tot vandaag de dag onbekend gebleven.
Wat ikw el weet, is dat het een 7.1 versterker is.
Ik gebruik hem in 2.1 modus. dit alles is instelbaar via een digitaal menu, dat de versterker heeft.
Het voornaamste was dat ik een versterker had, met een sub uitgang (versterkt) Enige wat ik heb kunnen achterhalen via internet is dat hij een rms vermogen van 200 watt heeft aan 4 ohm in de sub uitgang. de andere 4 hoofdkanalen 100 watt rms aan 4 ohm.
Zegt allemaal niet natuurlijk, belangrijker was hoe hij presteerde, en dat doet hij prima tot op vandaag de dag.
Echter ben ik altijd benieuwd wat ik nu eigenlijk heb
het merk is Panteum. Tis een zware kast, met massieve frontplaat, en een 21 kilo aan massa. het model is ac-368.
ik heb wat fotos geschoten, om iemand eens te laten kijken wat er onder de motorkap zit eigenlijk.
Ik ben een leek wat dat betreft dus geen enkel merk of type component zegt me iets. ik heb dingetjes van Sanken, en HEC condensatoren
iig hier een fotolijstje



hij zal in mijn nieuwe stulpje 2 tl's en 1 sub van voer voorzien.
de 2e TL is nu in de maak, heeft allemaal weer te lang geduurd, maar toch. Stapje voor stapje
