Pagina 1 van 1

Quart 390 version 1

Geplaatst: do 06 feb 2020, 23:42
door mountainbiker
Mijn nieuwste aanwinst. Gekregen van een vriend van mij 3 dagen voordat hij overleed als afscheidscadeau. Ben bezig om de massieve houten zijpanelen weer mooi te maken. Hiervoor gebruik ik lijnolie.

Re: Quart 390 version 1

Geplaatst: vr 07 feb 2020, 0:06
door Henkjan
Dat zijn zo exta speciale luidsprekers.. Mooie herrinnering.

Sterkte met.t verleis.

Re: Quart 390 version 1

Geplaatst: vr 07 feb 2020, 23:00
door Shadow
+1 mooie gift O:)
En afscheid nemen is nooit leuk :(

Re: Quart 390 version 1

Geplaatst: zo 16 feb 2020, 15:11
door SARK
Da's een mooie herinnering!
Sterkte met het verlies van je vriend.


ps.

Ik ben ooit als 19 jarige (1986) op de FiRaTo geweest en kwam oog in oog met het vlaggeschip van MB Quart . . . de Referenz. Ik heb ze nooit in een normale omgeving kunnen horen maar daar was er wel van onder de indruk (geluid en afmeting).