Wat vinden we van deze tip...
Geplaatst: wo 08 jan 2020, 19:08
Wat vinden jullie van deze Marktplaats tip van Max Een fabricagefout nog wel!
Ik zie de opmerkingen met belangstelling tegemoet.
https://link.marktplaats.nl/m1500898780
Aan Alle bezitters van de Basreflex Driade Luidsprekers.
Alle type Driade basreflex luidsprekers hebben een fabricage fout die u zelf kunt herstellen.
Namelijk.
Ga voorzichtig te werk en verwijder de basluidspreker en haal alle dempstof uit de kast ook onder uit de kast maar laat het zandgevulde gedeelte met rust, achter de tweeter laat u de dempstof wel zitten.
Een basreflex luidspreker behoort geen dempstof te bezitten dat dooft de basweergave en de afgestemde poort.
Na het verwijderen ook de luidsprekerrand opnieuw afdichten met tochtband want hij mag niet lekken.
Hierna kunt u opnieuw genieten van een zeer goede luidspreker weergave.
Veel plezier allen.
Ik zie de opmerkingen met belangstelling tegemoet.
https://link.marktplaats.nl/m1500898780
Aan Alle bezitters van de Basreflex Driade Luidsprekers.
Alle type Driade basreflex luidsprekers hebben een fabricage fout die u zelf kunt herstellen.
Namelijk.
Ga voorzichtig te werk en verwijder de basluidspreker en haal alle dempstof uit de kast ook onder uit de kast maar laat het zandgevulde gedeelte met rust, achter de tweeter laat u de dempstof wel zitten.
Een basreflex luidspreker behoort geen dempstof te bezitten dat dooft de basweergave en de afgestemde poort.
Na het verwijderen ook de luidsprekerrand opnieuw afdichten met tochtband want hij mag niet lekken.
Hierna kunt u opnieuw genieten van een zeer goede luidspreker weergave.
Veel plezier allen.

