reckhorn a400
Geplaatst: ma 06 jan 2020, 10:26
Ik heb een reckhorn a400 subwooferversterker en een probleem met volumeregelaar.
de potmeter geeft in de stand tot 8 uur geen effect en daarna is het meteen iets te veel. Ik heb dus heel weinig regelruimte. Daarom wil ik een weerstand in het ingangsignaal zetten. Wat zou een goede waarde zijn?
de potmeter geeft in de stand tot 8 uur geen effect en daarna is het meteen iets te veel. Ik heb dus heel weinig regelruimte. Daarom wil ik een weerstand in het ingangsignaal zetten. Wat zou een goede waarde zijn?