Pagina 1 van 1

Introductie

Geplaatst: vr 03 jan 2020, 12:43
door HansScheepers
Hi allen. Ik ben Hans, audio liefhebber sinds ik jong was. Luister naar allerlei muziek, behalve rap en volksmuziek.

Re: Introductie

Geplaatst: vr 03 jan 2020, 12:52
door dre
Welkom Hans!

Bouw je ook wel eens wat?
We zijn hier nogal nieuwsgierig namelijk. :lol:

Re: Introductie

Geplaatst: vr 03 jan 2020, 13:15
door Shadow
Welkom Hans!

Re: Introductie

Geplaatst: vr 03 jan 2020, 14:49
door Barry2001
Welkom op ZBA Hans.

Re: Introductie

Geplaatst: vr 03 jan 2020, 15:04
door ray5150
Namens mij ook welkom bij deze.

Re: Introductie

Geplaatst: vr 03 jan 2020, 16:59
door Thomox
Welkom op dit prachtige forum :)

Re: Introductie

Geplaatst: vr 03 jan 2020, 17:58
door HansScheepers
Dank je wel. Ik heb vroeger, met de elektro dozen van Philip geknutseld, inclusief de bijbehorende luidspreker. Vond ik fascinerend. Later nog eens speakers geprobeerd te maken, maar met weinig gereedschap is de bouw lastig. Toen maar Philips speakers gekocht, de ah484. Basreflex en dat was genieten. Later vervangen door eensetje moa pillars.

Re: Introductie

Geplaatst: vr 03 jan 2020, 19:48
door OpaBert
Welkom Hans :D

Re: Introductie

Geplaatst: zo 05 jan 2020, 15:21
door HansScheepers
Dank jullie wel!

Re: Introductie

Geplaatst: zo 05 jan 2020, 15:44
door hannesie
:lol: Dan ook maar een welkom van een andere Hans. :wink:

Re: Introductie

Geplaatst: zo 05 jan 2020, 15:49
door ds23man
Welkom!

En dan maar hopen dat je partner geen Grietje heet. :lol:

Re: Introductie

Geplaatst: zo 05 jan 2020, 17:25
door holco
Welkom Hans!

Re: Introductie

Geplaatst: zo 05 jan 2020, 20:39
door Douwe84
welkom!