Pagina 1 van 1

Versterker van t jaar 2019 - nominaties

Geplaatst: do 02 jan 2020, 22:31
door Henkjan
jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde...
graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste versterker van 2019.

voorwaarden:
- eigen project van een forum lid
- moet hier op het forum gepresenteerd zijn
- moet in 2019 gereed zijn gekomen

de nominatieronde staat open tot 2 februari 2020 20:20

vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.

Re: Versterker van t jaar 2019 - nominaties

Geplaatst: vr 03 jan 2020, 11:40
door Henkjan
Ik wil het Monster van Appescha nomineren

Re: Versterker van t jaar 2019 - nominaties

Geplaatst: vr 03 jan 2020, 11:42
door Henkjan
De 60W buizen monoblokken van Piet mogen niet ontbreken :goeie:

Re: Versterker van t jaar 2019 - nominaties

Geplaatst: vr 03 jan 2020, 12:54
door toetertje
Henkjan schreef:
De 60W buizen monoblokken van Piet mogen niet ontbreken :goeie:
plus 1, die had ik ook in gedachten. :kwijl:

Re: Versterker van t jaar 2019 - nominaties

Geplaatst: za 08 feb 2020, 14:45
door ds23man
Volgens mij is al weer 2 feb geweest...

HJ, aan de slag!