Pagina 1 van 4

project Garfield

Geplaatst: za 28 dec 2019, 0:27
door Henkjan
Zo, ook maar eens een topic voor mn wedstrijd speaker 2020 starten.

De naam: de speaker wordt een slanke zuil, dus alleen geschikt voor mensen zonder huisdieren of ze moeten zo lui zijn als Garfield...
De stand van zaken 27.12.2019
De stand van zaken 27.12.2019

Re: project Garfield

Geplaatst: za 28 dec 2019, 0:35
door wouter
zie ik daar een ML-TL? en gelet op het schuine kast dan een 3-weg (coax?) of zelfs F.A.S.T.? Leuk, 2-weg in deze opzet zou slankere LBVS worden, maar dit wordt echt anders... heel benieuwd!

Re: project Garfield

Geplaatst: za 28 dec 2019, 8:00
door ds23man
Hee, een rekenliniaal !

Re: project Garfield

Geplaatst: za 28 dec 2019, 8:10
door Barry2001
Goed bezig, staat erbij.

Re: project Garfield

Geplaatst: za 28 dec 2019, 14:44
door Henkjan
wouter schreef:
zie ik daar een ML-TL?
goed gezien
15775405768814341340.jpg

Re: project Garfield

Geplaatst: za 28 dec 2019, 17:06
door Shadow
Mooi hoor, kleine gok, SB16 coax op mid en hoog, SB16 woofers in het laag?

Re: project Garfield

Geplaatst: za 28 dec 2019, 17:09
door pappaleo
Shadow schreef:
Mooi hoor, kleine gok, SB16 coax op mid en hoog, SB16 woofers in het laag?
Is dat een gok zonder voorkennis?

Re: project Garfield

Geplaatst: za 28 dec 2019, 17:10
door John P
SB16 coax heeft een "vierkante"korf. Bovendien zou ik het afraden, de tweet in de SB16coax kan niet meekomen.

Re: project Garfield

Geplaatst: za 28 dec 2019, 17:11
door Shadow
pappaleo schreef:
Shadow schreef:
Mooi hoor, kleine gok, SB16 coax op mid en hoog, SB16 woofers in het laag?
Is dat een gok zonder voorkennis?
Jup O:)

Re: project Garfield

Geplaatst: za 28 dec 2019, 17:13
door Shadow
John P schreef:
SB16 coax heeft een "vierkante"korf. Bovendien zou ik het afraden, de tweet in de SB16coax kan niet meekomen.
Dan zal het wel Dayton worden oid, mooie keuze wel denk ik O:)

Re: project Garfield

Geplaatst: za 28 dec 2019, 17:16
door pappaleo
John P schreef:
SB16 coax heeft een "vierkante"korf.
Zoiets?
Beatles
Beatles
John P schreef:
Bovendien zou ik het afraden, de tweet in de SB16coax kan niet meekomen.
Best lastig op een luisterdag, als je je tweets thuis moet laten.

Re: project Garfield

Geplaatst: za 28 dec 2019, 17:17
door dre
:lagge: :lagge: :lagge:

Re: project Garfield

Geplaatst: za 28 dec 2019, 17:18
door dre
Gezien de gemiddelde leeftijd...... :mrgreen:

Re: project Garfield

Geplaatst: za 28 dec 2019, 17:18
door John P
Het wordt niet altijd op prijs gesteld als je zelf de hoge tonen voor je rekening neemt, tenminste bij mijn zangkwaliteiten.

Re: project Garfield

Geplaatst: za 28 dec 2019, 20:29
door Henkjan
Shadow schreef:
Mooi hoor, kleine gok, SB16 coax op mid en hoog, SB16 woofers in het laag?
SEVERIN-KS9956-DICHT-1000x1000.jpg

Re: project Garfield

Geplaatst: za 28 dec 2019, 20:31
door Henkjan
John P schreef:
SB16 coax heeft een "vierkante"korf. Bovendien zou ik het afraden, de tweet in de SB16coax kan niet meekomen.
de tweet komt gewoon mee hoor :bakkie:

de vierkante korf tekent wat lastig, en daarnaast gaat die vervangen worden door de ronde korf, dus 2 smoezen redenen om m rond te tekenen

Re: project Garfield

Geplaatst: za 28 dec 2019, 21:05
door pappaleo
Hé, dat is een grotere koelkast :-"

Re: project Garfield

Geplaatst: za 28 dec 2019, 21:14
door ds23man
pappaleo schreef:
Hé, dat is een grotere koelkast :-"
Ja, daar past een hele grote taart van Sander in.

Re: project Garfield

Geplaatst: za 28 dec 2019, 21:19
door pappaleo
Je denkt verkeerd. Als je iets in de koelkast wil leggen, dan zal je dat gewoon eerst moeten ontvangen. Of dat een slagroomtaart is of een mokkataart maakt niet uit. Als je een plankje van 30x60cm wil maken moet je toch ook eerst naar de Gamma

Re: project Garfield

Geplaatst: za 28 dec 2019, 21:20
door ds23man
pappaleo schreef:
Je denkt verkeerd. Als je iets in de koelkast wil leggen, dan zal je dat gewoon eerst moeten ontvangen. Of dat een slagroomtaart is of een mokkataart maakt niet uit. Als je een plankje van 30x60cm wil maken moet je toch ook eerst naar de Gamma
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Re: project Garfield

Geplaatst: zo 29 dec 2019, 11:11
door wouter
Henkjan schreef:
de vierkante korf tekent wat lastig, en daarnaast gaat die vervangen worden door de ronde korf, dus 2 smoezen redenen om m rond te tekenen

Zoals omnes audio hun cx3.0 korf heeft vervangen, en de bb3AL ronde korf van de veravox 3 breedbander, of ga je zelf iets fabrieken?

Re: project Garfield

Geplaatst: zo 29 dec 2019, 11:23
door Henkjan
SB gaat ze vervangen. Ik heb nog wel de oude tv korf liggen. Freeskees heeft een mooi freessjabloon ervoor gemaakt. De nw ronde korf versies zijn verder identiek gelukkig.

Re: project Garfield

Geplaatst: zo 29 dec 2019, 11:27
door pappaleo
Henkjan schreef:
SB gaat ze vervangen. Ik heb nog wel de oude tv korf liggen. Freeskees heeft een mooi freessjabloon ervoor gemaakt. De nw ronde korf versies zijn verder identiek gelukkig.
Kees ? :shock:
En ik maar geloven dat je zelf aan het knutselen geweest was.

Oude tv gesloopt oid.
Nee hoor, ben je mal !
:mrgreen:

Re: project Garfield

Geplaatst: zo 29 dec 2019, 18:00
door Henkjan
Zooo, poorten alvast klaar
Zooo, poorten alvast klaar

Re: project Garfield

Geplaatst: zo 29 dec 2019, 21:23
door OWC
Geen ML-TL met een tussenschot?
Dat helpt nmlk wel aanzienlijk tegen die staande golfjes :)