Marantz CD6006
Geplaatst: ma 23 dec 2019, 13:45
Belachelijk goed ding!
De DAC die erin zit is ook absurd goed. Ik heb de AFDAC zelfs op nonactief gezet, na een één-op-één vergeiljk.
Leuk: er is een usb-poort waaraan je een Apple-product kan aansluiten om zo te streamen.
Niet leuk: het ware toch leuker geweest als ie ook Android wou herkennen.
Toch weer leuk: die usb-poort laadt ook op dus je appelding gaat niet plat.
Ah, cdtjes erin rammen is gewoon leuk.
De DAC die erin zit is ook absurd goed. Ik heb de AFDAC zelfs op nonactief gezet, na een één-op-één vergeiljk.
Leuk: er is een usb-poort waaraan je een Apple-product kan aansluiten om zo te streamen.
Niet leuk: het ware toch leuker geweest als ie ook Android wou herkennen.
Toch weer leuk: die usb-poort laadt ook op dus je appelding gaat niet plat.
Ah, cdtjes erin rammen is gewoon leuk.