Pagina 1 van 3

Waar is Anne ?

Geplaatst: di 03 dec 2019, 11:41
door OpaBert
Ik heb hem nu al meer dan 1 week geleden voor het laatst gezien
Hij is wel eens een paar dagen foetsie
Maar nu O:)
Iemand die wat meer weet :?:

Re: Waar is Anne ?

Geplaatst: di 03 dec 2019, 11:50
door Pjotr
Mwah, zag hem afgelopen week nog in het 6V6 draadje.

Re: Waar is Anne ?

Geplaatst: di 03 dec 2019, 11:52
door OpaBert
Oh :o toch

Re: Waar is Anne ?

Geplaatst: di 03 dec 2019, 16:22
door Barry2001
Afgelopen zaterdagavond heeft Anne voor het laatst ingelogd hier op het forum.

Re: Waar is Anne ?

Geplaatst: di 03 dec 2019, 20:10
door OpaBert
Maak me een beetje zorgen :(
Is ook iemand van de generatie welke steeds meer om me heen gaat hemelen :(

Re: Waar is Anne ?

Geplaatst: wo 04 dec 2019, 12:10
door OpaBert
Ik heb een pb naar Anne gestuurd en na enkele dagen heeft Anne geantwoord
Hij voelt zich niet lekker zonder energie en ook snel weer iets vergeten :(
Hij sloot af dat hij zich rustig hout en moet aan sterken

Re: Waar is Anne ?

Geplaatst: wo 04 dec 2019, 12:24
door Pjotr
Fijn Bert! Hopelijk is hij snel weer op krachten.

Sterkte er mee Anne!

Re: Waar is Anne ?

Geplaatst: wo 04 dec 2019, 12:33
door ray5150
Beterschap gewenst, Anne ! :goedzo:

Re: Waar is Anne ?

Geplaatst: wo 04 dec 2019, 12:36
door Barry2001
Sterkte Anne!

Re: Waar is Anne ?

Geplaatst: wo 04 dec 2019, 17:20
door Henkjan
beterschap Anne
met wat hulp van boven knap je vast wel op
met wat hulp van boven knap je vast wel op

Re: Waar is Anne ?

Geplaatst: wo 04 dec 2019, 19:05
door dre
Boven er in gieten bedoel je? :mrgreen:

Re: Waar is Anne ?

Geplaatst: do 05 dec 2019, 21:11
door erik1977
Sterkte Anne! Hoop dat je binnenkort weer vrolijk mee kunt posten als het orakel van het forum. :dank:

Re: Waar is Anne ?

Geplaatst: do 05 dec 2019, 21:57
door OpaBert
Ja ik mis hem :(
Hoop dat hij snel weer opknapt

Re: Waar is Anne ?

Geplaatst: do 12 dec 2019, 20:27
door Shadow
Bert61 schreef:
Ja ik mis hem :(
Hoop dat hij snel weer opknapt
Nog contact gehad?

Re: Waar is Anne ?

Geplaatst: do 12 dec 2019, 20:33
door Barry2001
Als ik even voor Bert mag antwoorden, hij heeft contact gehad met het rusthuis waar Anne verblijft, maar die geven geen informatie (privacy) over hun bewoners. Anne heeft voor het laatst ingelogd op 3 dec jl, dus dat is voor zijn doen wel even geleden. Misschien heeft iemand op een andere manier (mail oid) wel eens contact met Anne gehad?

Re: Waar is Anne ?

Geplaatst: do 12 dec 2019, 21:42
door OpaBert
Klopt helemaal Barry 3 december 22.19 heb ik berichtje gekregen
nadat ik een pb gedaan had naar Anne hoe het met hem ging en dat bezorgd was

Re: Waar is Anne ?

Geplaatst: do 12 dec 2019, 21:54
door Shadow
Pb voor je Bert :wink:

Re: Waar is Anne ?

Geplaatst: do 12 dec 2019, 22:08
door OpaBert
Pb voor je Joram :sure: O:)

Re: Waar is Anne ?

Geplaatst: do 12 dec 2019, 22:17
door SSassen
Beterschap Anne, hoop dat je weer snel de oude bent (nu ja, voor zover mogelijk!) ...

Re: Waar is Anne ?

Geplaatst: za 14 dec 2019, 13:21
door Shadow
Zo net weer terug bij Bert thuis even een bak :bakkie:
We zijn vandaag even bij Anne op bezoek geweest en het was goed om te zien dat hij goed verzorgd wordt en (ik hoop) ook blij was ons te zien! Hij zei dat het de goede kant op ging met hem maar dat hij nog niet actief was op het forum. Hij hoopt snel weer voldoende hersteld te zijn om hier weer te kunnen posten. Hij hoopt wel dat iedereen zich bezig kan houden en gedragen in de tussentijd :wink:

Re: Waar is Anne ?

Geplaatst: za 14 dec 2019, 13:22
door Henkjan
zo, dat is (relatief) goed nieuws

Re: Waar is Anne ?

Geplaatst: za 14 dec 2019, 13:22
door ds23man
Mooi dat het de goede kant opgaat!

Re: Waar is Anne ?

Geplaatst: za 14 dec 2019, 13:22
door Barry2001
Nou dat zijn goede berichten, goed dat te horen!

Re: Waar is Anne ?

Geplaatst: za 14 dec 2019, 13:31
door VintageHarry
Mooi, goed bericht!

Re: Waar is Anne ?

Geplaatst: za 14 dec 2019, 13:42
door erik1977
Goed nieuws! Tof dat jullie hem opgezocht hebben. :goedzo: