Pagina 1 van 1

Even voorstellen: Ik ben Nico

Geplaatst: wo 30 okt 2019, 20:36
door NickApparently
Hallo!

Ik ben Nico en muziek en techniek liefhebber. Deze hobbies komen samen in de zelfbouw projecten. Ik heb al het een en ander gebouwd en elke keer wordt het steeds mooier. :D Eerst een mix-pedaaltje, gevolgd door een mixertje met bijhorende 'slechte referentie' 4" speakers. Later heb ik het PCB tekenen ontdekt en een mini koptelefoonversteker gemaakt en nog wat gitaarpedaaltjes.
comp.png
De speakers klinken matig, hebben ruis van de voeding en zijn totaal niet doorgerekend, laat staan doorgemeten :P Ze waren voornamelijk om te kijken of ik 't kon, maar sinds ze af zijn wil ik 't eigenlijk opnieuw proberen maar dan zo goed mogelijk. Een vriend (Nooby) heeft zelf een aantal mooie speakers gemaakt en tipte me dit forum, vandaar dat ik me aangemeld heb. Ik hoop een hoop te leren over elektrotechniek, versterkers en het berekenen van speakers. Buizen trekken me niet zo, maar versterkers, audio en elektrotechniek wel! Mocht iemand nog hulp zoeken m.b.t. gitaar pedaaltjes, ik help graag waar ik kan :wink:

Re: Even voorstellen: Ik ben Nico

Geplaatst: wo 30 okt 2019, 22:56
door Henkjan
welkom Nico!

Re: Even voorstellen: Ik ben Nico

Geplaatst: vr 03 jan 2020, 13:16
door Shadow
Welkom Nico! Veel plezier met bouwen!

Re: Even voorstellen: Ik ben Nico

Geplaatst: vr 03 jan 2020, 14:42
door OpaBert
Welkom Nico Ook al geef je niks om buizen :wink:

Re: Even voorstellen: Ik ben Nico

Geplaatst: vr 03 jan 2020, 14:48
door Barry2001
Welkom Nico. Mooie projecten heb je al gemaakt, en printjes tekenen doe ik ook wel eens, leuk tijdverdrijf toch?

Re: Even voorstellen: Ik ben Nico

Geplaatst: vr 03 jan 2020, 15:08
door ray5150
Namens mij ook welkom bij deze, Nico.
Barry2001 schreef:
en printjes tekenen doe ik ook wel eens, leuk tijdverdrijf toch?
Yup, vooral als je er voor betaald word. :lol: