Pagina 1 van 1

Dit is zo Cool

Geplaatst: di 29 okt 2019, 16:14
door OpaBert
CoolEen Mechanische Harmonics Analyzer
Ik heb er geen plek voor Wow dit is mooi O:)

Re: Dit is zo Cool

Geplaatst: di 29 okt 2019, 16:23
door ds23man
Wat is er Cool aan een lap tekst? :think:

Re: Dit is zo Cool

Geplaatst: di 29 okt 2019, 17:00
door OpaBert
Er zit een computer in die berekent de Harm.vervorming en schrijft de golfvorm
Dat vind ik Cool ook op de manier hoe het mechanisme is gebouwd O:)
Maar kennelijk beoordelen we beide het anders , Jammer :(

Re: Dit is zo Cool

Geplaatst: di 29 okt 2019, 17:06
door ds23man
Ik bedoel dat je een link post met een lap tekst hoe je iets bouwt waarbij het me niet duidelijk wordt wat je bouwt...

:foto:

Re: Dit is zo Cool

Geplaatst: di 29 okt 2019, 17:19
door Pjotr
Tja dat kunnen wij verder niet helpen Gerhard.

Hij is leuk Bert! De man moet wel erg veel tijd over hebben :mrgreen:

Re: Dit is zo Cool

Geplaatst: di 29 okt 2019, 18:18
door ray5150
Ik dacht in eerste instantie dat dit over Loek ging.

Re: Dit is zo Cool

Geplaatst: di 29 okt 2019, 20:34
door OpaBert
Pjotr schreef:
Tja dat kunnen wij verder niet helpen Gerhard.

Hij is leuk Bert! De man moet wel erg veel tijd over hebben :mrgreen:
Hehe Eindelijk nog iemand die dit ook leuk vind
Het is gewoon een km afstand vanaf het normale denk patroon met alle huidige techniek van touch screens.
wat tijd betreft , ach ik vind het een genot om het te zien werken al zit dat ding 1% abuis O:)
Ik had nog leuker gevonden met oude meccano stripjes .
Dank voor je support :D :dank: :dank:

Re: Dit is zo Cool

Geplaatst: do 31 okt 2019, 9:55
door cool
:bakkie:
ray5150 schreef:
Ik dacht in eerste instantie dat dit over Loek ging.