Pagina 1 van 1

Even voorstellen

Geplaatst: ma 23 sep 2019, 14:44
door V4lve Lover
Goedemiddag,

Ik ben Florick, 24 Jaar. Mijn interesses zijn buizenelektronica, meetapparatuur. Ik heb diverse versterkers en buizentesters gebouwd.

Ik ben behoorlijk handig in Eagle 7.5 dus als er ooit een printplaat voor een project getekend moet worden.

Re: Even voorstellen

Geplaatst: ma 23 sep 2019, 15:09
door Henkjan
Welkom Florick!

Re: Even voorstellen

Geplaatst: ma 23 sep 2019, 15:55
door OpaBert
Van hart welkom Florick
Ook een buizen liefhebbert :bakkie:

Re: Even voorstellen

Geplaatst: ma 23 sep 2019, 16:21
door ds23man
Welkom!

Haalt de gemiddelde leeftijd hier een behoorlijk stuk naar beneden. :lol:

Re: Even voorstellen

Geplaatst: ma 23 sep 2019, 16:29
door hardbats
Welkom florick!

Gelukkig komen er wat meer jongeren hier, ben ik niet meer zo alleen haha

Re: Even voorstellen

Geplaatst: ma 23 sep 2019, 16:38
door OpaBert
V4lve Lover schreef:
Goedemiddag,

Ik ben Florick, 24 Jaar. Mijn interesses zijn buizenelektronica, meetapparatuur. Ik heb diverse versterkers en buizentesters gebouwd.

Ik ben behoorlijk handig in Eagle 7.5 dus als er ooit een printplaat voor een project getekend moet worden.
Ik weet haast 100% zeker dat daar een beroep op doe Florick
Leuk is dat ik ook gek ben van meetapparatuur en buizentesters heb ik ook Hickok TV3Bu en een utracer 3.5 van Ronald Dekker
Heb er alleen wat langer over gedaan :mrgreen:

Re: Even voorstellen

Geplaatst: ma 23 sep 2019, 16:48
door ds23man
We missen alleen nog je woonplaats voor de statistieken.

Re: Even voorstellen

Geplaatst: ma 23 sep 2019, 17:42
door Zweitse
Welkom op dit mooie forum.

Re: Even voorstellen

Geplaatst: ma 23 sep 2019, 18:27
door hardbats
ds23man schreef:
We missen alleen nog je woonplaats voor de statistieken.
Ravenstein staat in zijn profiel

Re: Even voorstellen

Geplaatst: ma 23 sep 2019, 18:37
door V4lve Lover
Net erbij gezet.

Re: Even voorstellen

Geplaatst: ma 23 sep 2019, 18:46
door Pjotr
Welkom Florick :) Ravenstein, tjonge heb daar in de jaren '70 gewerkt aan het gasverdeelstation/gasexportstation. Zwaar bewaakt en gebarricadeerd wegens terroristische dreiging.

Re: Even voorstellen

Geplaatst: ma 23 sep 2019, 19:09
door ds23man
Pjotr schreef:
Welkom Florick :) Ravenstein, tjonge heb daar in de jaren '70 gewerkt aan het gasverdeelstation/gasexportstation. Zwaar bewaakt en gebarricadeerd wegens terroristische dreiging.
Volgens mij is jouw cv zo dik als het telefoonboek van Amsterdam! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Re: Even voorstellen

Geplaatst: ma 23 sep 2019, 20:11
door Pjotr
Ja klopt wel. Altijd de dingen gedaan die ik zelf leuk vond/vind. Nadeel is wel dat ik nu met een dermate verknipt pensioen zit dat dat netto weinig oplevert. Dit was tijdens mijn studie als vakantiebaan bij de RTD (Röntgen Technische Dienst). Een bedrijf wat niet-destructief materiaal onderzoek doet. Onze taak was de lassen van de exportleidingen te fotograferen met röntgen. Een pijpje van 1m10 waar aardgas op 150 bar doorheen fietst wil men liever niet zien scheuren.... :D