Pagina 1 van 1

Luisterdag v/h Noorden 2019.

Geplaatst: di 10 sep 2019, 15:19
door pvanlingen
Komt er dit jaar nog een luisterdag in Beetsterzwaag?

Paul.

Re: Luisterdag v/h Noorden 2019.

Geplaatst: di 10 sep 2019, 15:51
door Shadow
Of Alphen :lol:

Re: Luisterdag v/h Noorden 2019.

Geplaatst: di 10 sep 2019, 15:54
door Henkjan
Den Helder?

Re: Luisterdag v/h Noorden 2019.

Geplaatst: di 10 sep 2019, 15:56
door Shadow
Julianadorp? :wink:

Re: Luisterdag v/h Noorden 2019.

Geplaatst: di 10 sep 2019, 16:11
door pvanlingen
Shadow schreef:
Julianadorp? :wink:
Ook goed.
Wel prettig voor Knuisje.

Re: Luisterdag v/h Noorden 2019.

Geplaatst: di 10 sep 2019, 16:28
door ds23man
Eemshaven ook goed?

Re: Luisterdag v/h Noorden 2019.

Geplaatst: di 10 sep 2019, 16:49
door Shadow
ds23man schreef:
Eemshaven ook goed?
Jij hebt plek genoeg in de schuur nu je huis klaar is denk ik?

Re: Luisterdag v/h Noorden 2019.

Geplaatst: di 10 sep 2019, 17:15
door ds23man
En ik na afloop zeker de wc's schoonmaken waar jullie op te keer zijn gegaan? :-& :-&

:lol:

Re: Luisterdag v/h Noorden 2019.

Geplaatst: di 10 sep 2019, 17:21
door Zweitse
ds23man schreef:
En ik na afloop zeker de wc's schoonmaken waar jullie op te keer zijn gegaan? :-& :-&

:lol:
Heb je niet zo een huisje achter op het erf? :mrgreen:

Re: Luisterdag v/h Noorden 2019.

Geplaatst: di 10 sep 2019, 17:37
door pvanlingen

Re: Luisterdag v/h Noorden 2019.

Geplaatst: di 10 sep 2019, 17:43
door ds23man
Zweitse schreef:
ds23man schreef:
En ik na afloop zeker de wc's schoonmaken waar jullie op te keer zijn gegaan? :-& :-&

:lol:
Heb je niet zo een huisje achter op het erf? :mrgreen:
Ja, de mestbult....

Re: Luisterdag v/h Noorden 2019.

Geplaatst: di 10 sep 2019, 17:43
door ds23man
pvanlingen schreef:
Nog nooit geweest.

Re: Luisterdag v/h Noorden 2019.

Geplaatst: di 10 sep 2019, 18:14
door VintageHarry
ds23man schreef:
En ik na afloop zeker de wc's schoonmaken
Beetje toegang heffen en een schoonmaker inhuren? :wink:

Re: Luisterdag v/h Noorden 2019.

Geplaatst: di 10 sep 2019, 18:25
door Rudy_h
Jullie zijn me net te snel af, hoop dat ik vanavond de bevestiging krijg voor 19okt (anders wordt het 16nov als laatste mogelijkheid, das helaas dan wel tegelijk met iear)

Rudy

Re: Luisterdag v/h Noorden 2019.

Geplaatst: di 10 sep 2019, 18:44
door Shadow
Rudy_h schreef:
Jullie zijn me net te snel af, hoop dat ik vanavond de bevestiging krijg voor 19okt (anders wordt het 16nov als laatste mogelijkheid, das helaas dan wel tegelijk met iear)

Rudy
Da’s mooi voor de noorderlingen en reizigers =D> Nu Alphen nog, het blijft uit die hoek ook vrij stil :|

Re: Luisterdag v/h Noorden 2019.

Geplaatst: di 10 sep 2019, 19:12
door ds23man
Is de ruimte nu groter geworden? Had begrepen dat er uitbreidingsplannen waren.

Re: Luisterdag v/h Noorden 2019.

Geplaatst: di 10 sep 2019, 20:05
door Rudy_h
ds23man schreef:
Is de ruimte nu groter geworden? Had begrepen dat er uitbreidingsplannen waren.
Is nog niet klaar, ze zijn nog druk aan het verbouwen, we gaan even terug naar de oude locatie

Re: Luisterdag v/h Noorden 2019.

Geplaatst: di 10 sep 2019, 20:09
door ds23man
Met zijn allen in het kippenhok dus...

Re: Luisterdag v/h Noorden 2019.

Geplaatst: do 12 sep 2019, 22:07
door richard
ds23man schreef:
Met zijn allen in het kippenhok dus...
Het oudemannenhuis; is ook wel toepasselijk voor de meesten van ons.

Re: Luisterdag v/h Noorden 2019.

Geplaatst: vr 13 sep 2019, 0:35
door pvanlingen
richard schreef:
ds23man schreef:
Met zijn allen in het kippenhok dus...
Het oudemannenhuis; is ook wel toepasselijk voor de meesten van ons.

Ok , dan kan ik ook wel komen.

Paul.