Pagina 1 van 1

Ik ben nieuw

Geplaatst: wo 04 sep 2019, 19:33
door moshe
Ik ben nieuw hier en nieuw in mijn houtbewerkingshobby

Re: Ik ben nieuw

Geplaatst: wo 04 sep 2019, 19:57
door Zweitse
Welkom.

Re: Ik ben nieuw

Geplaatst: wo 04 sep 2019, 20:25
door ray5150
Ook welkom.

Re: Ik ben nieuw

Geplaatst: wo 04 sep 2019, 22:43
door dre
Welkom!

Heb je al wat moois gemaakt? :sure:

Re: Ik ben nieuw

Geplaatst: wo 04 sep 2019, 22:49
door audiomanics
Ik ben al 61 jaar nieuw hier.. leer nog iedere dag wat nieuws.. welkom dus... Als je er niet uit komt of bijzondere dingen moet maken ben je hier wel op het juiste forum...
Kees

Re: Ik ben nieuw

Geplaatst: wo 04 sep 2019, 22:51
door OpaBert
Welkom Moshe
Super forum hier Er is altijd wel een specialist hier te vinden Die je ook helpt !