Pagina 1 van 2
Nieuw lid
Geplaatst: zo 16 jun 2019, 16:44
door Peter 53
Hallo,
Zal me bij deze ook maar eens voorstellen.
Peter antonissen, woonachtig in Tilburg.
Al een tijdje met belangstelling rond gekeken op dit forum, in de jaren 90 de vifa vivace en carat gebouwd, deze weggegeven, nu wel spijt van. Al een tijd rond gelopen met het idee om weer iets met audio te gaan doen(de kids zijn inmiddels op n leeftijd dat ze pa niet meer nodig hebben) dus begonnen met de Fostex fe206en in de behuizing van de fe208ez. Schiet al lekker op en kreeg gister de speakerchassis binnen. Aangezien ik niet gehinderd wordt door enige kennis ter zake hoop ik hier wat hulp te krijgen bij problemen waar ik ongetwijfeld tegenaan loop.
Re: Nieuw lid
Geplaatst: zo 16 jun 2019, 16:59
door OpaBert
Peter 53 schreef:Hallo,
Zal me bij deze ook maar eens voorstellen.
Peter antonissen, woonachtig in Tilburg.
Al een tijdje met belangstelling rond gekeken op dit forum, in de jaren 90 de vifa vivace en carat gebouwd, deze weggegeven, nu wel spijt van. Al een tijd rond gelopen met het idee om weer iets met audio te gaan doen(de kids zijn inmiddels op n leeftijd dat ze pa niet meer nodig hebben) dus begonnen met de Fostex fe206en in de behuizing van de fe208ez. Schiet al lekker op en kreeg gister de speakerchassis binnen. Aangezien ik niet gehinderd wordt door enige kennis ter zake hoop ik hier wat hulp te krijgen bij problemen waar ik ongetwijfeld tegenaan loop.
Welkom Peter
Hier nog een die niet gehinderd door kennis overal tegelijk aan begint

Re: Nieuw lid
Geplaatst: zo 16 jun 2019, 17:08
door hardbats
Welkom!
Ik heb ook zitten kijken of de fe206en in de 208 kasten interessant voor mij was.
Als ze klaar zijn zou ik ze graag eens horen!
Re: Nieuw lid
Geplaatst: zo 16 jun 2019, 17:11
door Peter 53
De koffie staat altijd klaar hoor, zal ze eerst maar eens afmaken.
Re: Nieuw lid
Geplaatst: zo 16 jun 2019, 17:11
door dre
Welkom!
Heb je al mooie plaatjes voor ons klaar staan?

Re: Nieuw lid
Geplaatst: zo 16 jun 2019, 17:18
door Peter 53
Re: Nieuw lid
Geplaatst: zo 16 jun 2019, 17:20
door Shadow
Welkom!
Re: Nieuw lid
Geplaatst: zo 16 jun 2019, 17:23
door Peter 53
Re: Nieuw lid
Geplaatst: zo 16 jun 2019, 17:23
door Peter 53
Zo, moest even zoeken.
Re: Nieuw lid
Geplaatst: zo 16 jun 2019, 18:35
door Shadow
Ja ik moet jou als nieuweling toch even streng toespreken; het is, sinds jaar en dag, de gewoonte op dit forum om bouwwerken met een standaard formaat alcoholische versnapering te voorzien van een indicatie van de grootte, geen frisdrank dus

Re: Nieuw lid
Geplaatst: zo 16 jun 2019, 18:37
door dre
Dat lijkt me een leuke constructie om te bouwen!
Mooi werk trouwens!

Re: Nieuw lid
Geplaatst: zo 16 jun 2019, 19:03
door Peter 53
Shadow schreef:Ja ik moet jou als nieuweling toch even streng toespreken; het is, sinds jaar en dag, de gewoonte op dit forum om bouwwerken met een standaard formaat alcoholische versnapering te voorzien van een indicatie van de grootte, geen frisdrank dus

Re: Nieuw lid
Geplaatst: zo 16 jun 2019, 19:04
door Peter 53
Sorry
Re: Nieuw lid
Geplaatst: zo 16 jun 2019, 19:09
door ds23man
Re: Nieuw lid
Geplaatst: zo 16 jun 2019, 19:12
door OpaBert
Moet de Cavia daarin

Re: Nieuw lid
Geplaatst: zo 16 jun 2019, 19:21
door Shadow
Tadaaa!
Re: Nieuw lid
Geplaatst: zo 16 jun 2019, 19:30
door hardbats
Super strak werk! Ik hou echt van de look van horn speakers.
Ik ben alleen bang dat ze op de een of andere manier mijn muziek smaak niet goed weergeven. Geen idee waar ik dit op baseer, daarom wil ik eens naar een set luisteren.
Tilburg is nog lekker in de buurt ook.
Keep up the good work!
Re: Nieuw lid
Geplaatst: zo 16 jun 2019, 23:53
door Peter 53
Bert61 schreef:Moet de Cavia daarin

De kat wel, vrees ik. Komt frontje voor.
Re: Nieuw lid
Geplaatst: ma 17 jun 2019, 9:07
door OpaBert
Peter 53 schreef:Bert61 schreef:Moet de Cavia daarin

De kat wel, vrees ik. Komt frontje voor.
Dan kan hij niet verloren raken

Re: Nieuw lid
Geplaatst: ma 17 jun 2019, 18:10
door Peter 53
Geschuurd en in de grondverf
Re: Nieuw lid
Geplaatst: ma 17 jun 2019, 18:40
door erik1977
Leuk project en lekker pilsje. Succes!
Re: Nieuw lid
Geplaatst: ma 17 jun 2019, 18:45
door Wowly
Goeiendag wat een mooi binnenkomertje zo!
Peter ik moet je even vermanend toespreken: het is de bedoeling dat je, als je foto's plaatst, er zeker geen alcoholhoudende dranken bij plaatst. Zo kunnen onze medeleden onder de 18 nooit kijken naar die prachtige kasten die je hebt gemaakt! Frisdrank of een watertje wordt geprefereerd!
Re: Nieuw lid
Geplaatst: ma 17 jun 2019, 18:47
door hardbats
Shadow schreef:Ja ik moet jou als nieuweling toch even streng toespreken; het is, sinds jaar en dag, de gewoonte op dit forum om bouwwerken met een standaard formaat alcoholische versnapering te voorzien van een indicatie van de grootte, geen frisdrank dus

Wowly schreef:Goeiendag wat een mooi binnenkomertje zo!
Peter ik moet je even vermanend toespreken: het is de bedoeling dat je, als je foto's plaatst, er zeker geen alcoholhoudende dranken bij plaatst. Zo kunnen onze medeleden onder de 18 nooit kijken naar die prachtige kasten die je hebt gemaakt! Frisdrank of een watertje wordt geprefereerd!
Spreekt elkaar lekker tegen

Re: Nieuw lid
Geplaatst: ma 17 jun 2019, 19:16
door Peter 53
Wowly schreef:Goeiendag wat een mooi binnenkomertje zo!
Peter ik moet je even vermanend toespreken: het is de bedoeling dat je, als je foto's plaatst, er zeker geen alcoholhoudende dranken bij plaatst. Zo kunnen onze medeleden onder de 18 nooit kijken naar die prachtige kasten die je hebt gemaakt! Frisdrank of een watertje wordt geprefereerd!
Pfff,z*******ers...uhm....moeilijke mensen op dit forum
Re: Nieuw lid
Geplaatst: ma 17 jun 2019, 19:24
door ds23man
Lege flesjes mogen wel, dat is dan gewoon emballage wat je in de statiegeldautomaat kan keilen.
