Condensator vraagje.
Geplaatst: zo 12 mei 2019, 16:43
Deze condensator heb ik liggen voor een projectje. De maximum waarde van het voltage, is dat de max waarde in AC of DC?
Hét forum voor en door zelfbouwers.
https://zelfbouwaudio.nl/forum/