Pagina 1 van 1

Condensator vraagje.

Geplaatst: zo 12 mei 2019, 16:43
door 3kes
Deze condensator heb ik liggen voor een projectje. De maximum waarde van het voltage, is dat de max waarde in AC of DC?

Re: Condensator vraagje.

Geplaatst: zo 12 mei 2019, 18:16
door Ah!buis
Staat een - achter is dan meestal gelijkspanning. Voor wisselspanning staat er dan ~ achter of ook wel RMS.
Anne

Re: Condensator vraagje.

Geplaatst: zo 12 mei 2019, 18:50
door 3kes
Dank Anne, kon niet goed opmaken of het nu - of ~ was.