Na enkele jaren de hobby op een laag pitje te hebben gehad.
( andere hobby's en prioriteiten)
Ben ik weer terug
Mijn oude account en inlog was onvindbaar dus dan maar een verse nieuwe.
Groetjes
Maurice
Moderator: Beheerdersteam
Het account Maurice01? Stuur maar even een PM met een geldig e-mailadres, dan kan je straks weer onder je oorspronkelijke naam verder.maurice2019 schreef:Mijn oude account en inlog was onvindbaar dus dan maar een verse nieuwe.