Pagina 1 van 1

Nieuw lid

Geplaatst: ma 04 mar 2019, 6:41
door wuh
Hallo!

Ik ben Leon.Na een advertentie op Marktplaats te hebben geplaats ben ik door iemand doorverwezen naar dit forum.Heb even rondgekeken en het staat hier vol met nuttige informatie :goedzo: Ik wil zelf een versterker gaan maken.Heb heel weinig ervaring met elektronica.Het zal daarom nog een hele opgave worden.Wil zo gaandeweg alles een beetje leren.Verder vind ik vintage audio heel erg leuk.Vooral de afwisseling van verschillende apparaten.

Re: Nieuw lid

Geplaatst: ma 04 mar 2019, 7:15
door Henkjan
Hallo Leon. Welkom hier

Re: Nieuw lid

Geplaatst: ma 04 mar 2019, 7:46
door wuh
Hoi Henkjan.Bedankt!

Re: Nieuw lid

Geplaatst: ma 04 mar 2019, 23:57
door Shadow
Welkom Leon!

Re: Nieuw lid

Geplaatst: di 05 mar 2019, 8:46
door meanman64
Welkom Leon ,
Wat betreft versterkers , ervaring en mogelijkheden genoeg hier op het forum .

Re: Nieuw lid

Geplaatst: di 05 mar 2019, 9:52
door OpaBert
Welkom Leon

Re: Nieuw lid

Geplaatst: wo 06 mar 2019, 2:34
door wuh
Bedankt nog :)