Pagina 1 van 1

Twenty five kit (Designed by Tony)

Geplaatst: do 21 feb 2019, 12:35
door SpikyTim
Het is al zeer lang geleden dat ik nog eens op dit forum gepost heb. Eerst even het verhaal.
Een vriend van me hoorde een tijdje geleden mijn zelfbouw speakers van (2008) viewtopic.php?f=15&t=5496&hilit=bifrost ... erstaander :shock: En daarna begon het natuurlijk te kriebelen.
Het mocht wel niet teveel kosten en moest een leuk maar eenvoudig projectje worden... Na het internet wat af te zoeken kwam ik terecht bij de Twenty Five van Tony. Na een kleine wijziging moest hem dit worden.
Snel een CAD tekening gemaakt en jawel voor ik het wist werden er 2x2 luidsprekers besteld. Aan die prijs wou ik die kit ook wel bouwen.
We gaan wel voor een ruwere look met zichtbare schroeven.
Dus de CAD tekening:
CAD1.jpg
CAD2.jpg
Hout besteld en laten zagen: (toch net at nauwkeuriger)
Stapeltje hout
Stapeltje hout
Freesmallen ontwerpen en printen:
IMG_20190203_120752.jpg
IMG-20190205-WA0000.jpeg
Frezen:
IMG_20190203_181342.jpg
IMG_20190203_191154.jpg
IMG_20190203_191209.jpg
IMG_20190208_182208.jpg
IMG_20190208_182214.jpg
IMG_20190208_182351.jpg
IMG_20190208_182411.jpg
IMG_20190208_193543.jpg
Verlijmen:
IMG_20190208_182246.jpg
IMG_20190210_195943.jpg
IMG_20190216_133314.jpg
IMG_20190216_141454.jpg
Verlijmd:
IMG_20190216_130150.jpg
Vernissen:
IMG_20190217_135407.jpg
IMG_20190217_135419.jpg
IMG_20190220_073528.jpg
IMG_20190220_073547.jpg
IMG_20190221_073854.jpg
IMG_20190221_073900.jpg
Ik hoop ze het komende weekend volledig af te werken en te beluisteren. Ik houd jullie op de hoogte.

PS: mijn excuses voor de gedraaide foto's. Op de PC zien ze er wel normaal uit. :cry:

Reageren kan hier

Update 26-02-2019
Emkele foto's van de montage:
IMG_20190223_114653.jpg
IMG_20190223_114711.jpg
IMG_20190223_114730.jpg
IMG_20190223_120720.jpg
De eerste luistersessie:
IMG_20190223_143856.jpg
IMG_20190223_175301.jpg
Het 2de paar:
IMG_20190224_155929.jpg
IMG_20190224_155942.jpg

Re: Twenty five kit (Designed by Tony)

Geplaatst: do 21 feb 2019, 12:57
door Henkjan
als je op de foto's klikt staan ze ook weer normaal hoor. niet alle camera's zetten op de juiste manier de oriëntatie in de jpg