Nieuw hier
Geplaatst: di 19 feb 2019, 8:37
Goedendag dames en heren,
Onlangs dit forum gevonden en direct aangemeld.
Ik ben niet een zo'n grote audiofiel meer als jaren geleden maar vind het nog wel leuk om er iets mee te doen.
Al jaaaaaren in het bezit van 2x NAD 214 eindversterkers en 1x NAD T760, deze set bevalt mij tot nu toe prima. Ik heb de NAD 214 wat aangepast, zo zijn de relais en de 4 condensatoren vervangen (per versterker) door 6 stuks van een beter kwaliteit. De luidsprekers maak ik zelf, via een bestaand concept, op dit moment bestaat de set uit Vifa Korrekt XT mkII, deze is wat aangepast door een extra middentoon/bas toe te voegen, de standaard scheidingsfilter is hierdoor ook veranderd.
Mvg,
John
Onlangs dit forum gevonden en direct aangemeld.
Ik ben niet een zo'n grote audiofiel meer als jaren geleden maar vind het nog wel leuk om er iets mee te doen.
Al jaaaaaren in het bezit van 2x NAD 214 eindversterkers en 1x NAD T760, deze set bevalt mij tot nu toe prima. Ik heb de NAD 214 wat aangepast, zo zijn de relais en de 4 condensatoren vervangen (per versterker) door 6 stuks van een beter kwaliteit. De luidsprekers maak ik zelf, via een bestaand concept, op dit moment bestaat de set uit Vifa Korrekt XT mkII, deze is wat aangepast door een extra middentoon/bas toe te voegen, de standaard scheidingsfilter is hierdoor ook veranderd.
Mvg,
John