Pagina 1 van 1

Nieuw hier

Geplaatst: di 19 feb 2019, 8:37
door John van Meteren
Goedendag dames en heren,

Onlangs dit forum gevonden en direct aangemeld.
Ik ben niet een zo'n grote audiofiel meer als jaren geleden maar vind het nog wel leuk om er iets mee te doen.
Al jaaaaaren in het bezit van 2x NAD 214 eindversterkers en 1x NAD T760, deze set bevalt mij tot nu toe prima. Ik heb de NAD 214 wat aangepast, zo zijn de relais en de 4 condensatoren vervangen (per versterker) door 6 stuks van een beter kwaliteit. De luidsprekers maak ik zelf, via een bestaand concept, op dit moment bestaat de set uit Vifa Korrekt XT mkII, deze is wat aangepast door een extra middentoon/bas toe te voegen, de standaard scheidingsfilter is hierdoor ook veranderd.

Mvg,
John

Re: Nieuw hier

Geplaatst: di 19 feb 2019, 8:59
door Henkjan
hallo John, welkom hier.

en dat je het vast weet: we zijn dol op foto's :mrgreen:

:foto:

Re: Nieuw hier

Geplaatst: di 19 feb 2019, 9:11
door John van Meteren
Deze audio/wandmeubel onlangs gemaakt van steigerhout met daarin mijn audio configuratie. Het is nog niet helemaal af!
De luidsprekers krijgen binnenkort een fris kleurtje, dit doe ik zelf, ik beschik over een professionele spuitcabine.

Re: Nieuw hier

Geplaatst: di 19 feb 2019, 9:39
door John P
Alle Johnnen zijn hier hartelijk welkom. Mooi gemaakt, je hebt gelukkig nog wel plaats voor een hele grote televisie.

Re: Nieuw hier

Geplaatst: di 19 feb 2019, 10:01
door John van Meteren
John P, deze tv is voor mij groot zat. :D

Re: Nieuw hier

Geplaatst: di 19 feb 2019, 10:21
door Douwe84
Welkom!

Re: Nieuw hier

Geplaatst: di 19 feb 2019, 11:32
door Barry2001
Welkom hier John!
John van Meteren schreef:
ik beschik over een professionele spuitcabine.
Welkom hier John! :D

Re: Nieuw hier

Geplaatst: di 19 feb 2019, 12:28
door ray5150
Welkom, John. :goedzo: