Hi, ik ben Roland.
Geplaatst: wo 13 feb 2019, 8:06
Al zo'n 5 jaar geleden plaatste ik hier mijn eerste post, dus nu de hobby weer een beetje opgepakt wordt is het ook tijd om mijzelf eens even voor te stellen.
Ik ben dus Roland, inmiddels 34 jaar. Werkzaam in de IT en naast mijn werk graag bezig met m'n handen. Dat heeft zich geuit in de zelfbouw van enkele elektrische gitaarbody's en menig ander knutselproject.
Ook elektrotechniek is me niet helemaal vreemd, al moet ik bekennen dat ik enkel maar (en met moeite) de schema's namaak en er weinig van snap anders dan hoe de soldeerbout vastgehouden moet worden.
Ik ben dus Roland, inmiddels 34 jaar. Werkzaam in de IT en naast mijn werk graag bezig met m'n handen. Dat heeft zich geuit in de zelfbouw van enkele elektrische gitaarbody's en menig ander knutselproject.
Ook elektrotechniek is me niet helemaal vreemd, al moet ik bekennen dat ik enkel maar (en met moeite) de schema's namaak en er weinig van snap anders dan hoe de soldeerbout vastgehouden moet worden.