Pagina 1 van 1
Hallo ben Einstein en stel even voor
Geplaatst: zo 10 feb 2019, 8:45
door Einstein
Hallo ik heb net een paar boxjes afgerond die ik gemaakt heb voor een se buizenversterker. Heb ze gemaakt met alieexpres speakers very cheap , maar ze klinken geweldig. Heb het me ook niet zo moeilijk gemaakt met een gesloten systeem. Dus dacht ik een wat grotere uitdaging. De se buizenversterker dus en ook van alieexpres. Ik had wat wensen vooral qua uiterlijk . Ben ondertussen er al aardig mee gevorderd en heb.het met foto's ook bijgehouden .

- Huidige situatie

- Nu wat meer licht
Ben trouwens al aardig op leeftijd en heb deze hobby al erg lang.

- Oh ja dit is mijn boxje dan.
Re: Hallo ben Einstein en stele even voor
Geplaatst: zo 10 feb 2019, 9:06
door dre
Welkom Einstein!
Heb je nog wat meer info over je projecten?
We zijn hier dol op schema's,metingen en plaatjes!

Re: Hallo ben Einstein en stele even voor
Geplaatst: zo 10 feb 2019, 10:27
door Zweitse
Welkom op het forum.
Re: Hallo ben Einstein en stele even voor
Geplaatst: zo 10 feb 2019, 11:09
door Henkjan
Welkom!
Zo'n nick schept wel verwachtingen natuurlijk

Re: Hallo ben Einstein en stele even voor
Geplaatst: zo 10 feb 2019, 11:59
door Einstein
Ja dre ben.met een beetje veel projecten bezig en heb van alles uitgebreid schema foto's video's . Deze buizenbak bestaat uit kits modules en wat er tussen zit ontwerp ik zelf. Zo is de eindversterker zelf getekend in de trant van de voorversterker dat een kit is (McIntocht C22).Ben hier al over aan het schrijven bij (buizenversterker bouwen met alieexpres spullen ) . Iedereen mag aanschuiven .commentaar, tips en trucs altijd welkom. Ik ben pas verhuisd en heb mijn spullen nog liggen in mijn oude huis waaronder al mijn meetapparatuur maar ben hier al lid van de nerdclub waar we alles hebben zelfs een hout en metaalwerkplaats.
Re: Hallo ben Einstein en stele even voor
Geplaatst: zo 10 feb 2019, 12:31
door Ah!buis
Henkjan schreef:Welkom!
Zo'n nick schept wel verwachtingen natuurlijk

Een luidspreker in een monoliet bijvoorbeeld
Ook welkom natuurlijk
Anne
Re: Hallo ben Einstein en stele even voor
Geplaatst: zo 10 feb 2019, 16:53
door OpaBert
Hoi Albert van harte welkom in je hobby gemeenschap
Heb ook heeel veel AlieExpress spullen Merendeel is prima bruikbaar
Modules helaas veel Chinees en weinig goeds en zo vanzelf geleerd wat niet te kopen bijvoorbeeld Trafo,s .
En Buizen Werkt wel ..

dat is alles
Re: Hallo ben Einstein en stele even voor
Geplaatst: zo 10 feb 2019, 18:11
door ray5150
Ook namens mijzelf welkom hier, en veel plezier gewenst.
(en kan iemand die spelfout in de titel even rechtzetten ? ziet er niet uit.)