Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Geplaatst: do 07 feb 2019, 20:27
Zo! Nu de luisterdag Hengelo ook zo'n succes is geweest ga ik er maar weer eens voor zitten om Breda 2019 te organiseren. Als het goed is geen gedoen als vorig jaar vwb de datum. Deze lokatie is echt de mooiste die ik tot nu toe ken, mooie akoestisch goede ruimten, fijne buitenruimte, plenty parkeerruimte en de mogelijkheid om onze pizza's te eten met z'n allen. Zeker als we weer zo'n fantastische zomerse dagen krijgen als vaker in Breda (mei....duh)
De rest is copy/paste van vorig jaar zowat:
Datum: ZONDAG 26 Mei 2019
Lokatie: "DeRuimte" te Breda
Adres: Heuvelstraat 52B, 4813 GB Breda
Tijd: 9.00 - 19.00
Bijdrage: 6 euro pp voor de zaalhuur, 4 euro voor de drankjes per dagdeel
Dus blijf je alleen de ochtend (9-12.30) is het 10 euro (6 plus 4 euro), blijf je de hele dag is het 14 euro
(6 plus 8 euro)
Drinken:Drankjes zijn inbegrepen! Dit houd op deze locatie in: koffie, thee (verschillende soorten), water (verschillende soorten?). Geen frisdranken, alleen verantwoord spul dus.
Eten: Het avondeten wordt waarschijnlijk weer door Antonio's pizzalijn verzorgd.De prijs is probeer ik op 5 euro te houden, maar dat weet ik pas enkele ervoor als ik met Antonio afspreek. De prijs is 6 euro geworden, hij kan er niet minder meer van maken. Vorig jaar gaf hij al aan dat hij eigenlijk geen 5 euro kon doen dus dit jaar zijn n we de klos. Nou ja, voor 6 euro een medium pizza is nog steeds een hele goede deal! De prijs wordt rechtstreeks aan mij betaald tijdens het voldoen van de entreegelden zodat ik in een keer de pizzakoerier kan betalen.
Middageten zelf meenemen.
Parkeren: In de wijk kan volop geparkeerd worden. Graag de ruimte net voor de ingang van het paadje vrijhouden/vrijmaken als je je gear hebt uitgeladen. Sommigen komen met kostbare spullen dus die willen we zo kort mogelijk aan de straatkant exposed laten staan. Overigens, als je hulp vraagt met sjouwen; er zijn altijd meerderen die je een handje willen helpen is de ervaring. Neem vooral steekwagentje e.d. mee, want vanaf de straat is het 100 meter door een paadje lopen voordat je bij het gebouw bent.
PS: er is een vrijmatkt verderop in de wijk, en er wordt verwacht dat het na 9 uur rap drukker gaat worden. We gaan proberen de laad en los plaats vrij te houden zodat er niet ver hoeft te worden gesjouwd....
Programma Wat wordt er georganiseerd: zie hier beneden!
Mochten er leden zijn die een workshop, winkeltje in 2ehands spulletjes, winkeltje van sponsoren oid willen regelen dan hoor ik dat ook graag, en zullen we samen kijken hoe we een en ander zullen aanpakken en of ik een en ander moet regelen om alles in orde te maken.
We hebben dus nu erg goede ruimtes dus als je je gigaset eens lekker wil "uitlaten" kan je dat hier op hoog nivo laten gebeuren
Inschrijven: Ook dit jaar een inschrijflijst in een apart topic.
Je komt wanneer je zin hebt, of het nu pas 15.00 is of al om 8.30 en je blijft tot het einde; entree is afhankelijk welke dagdelen de aanwezig bent.6 euro sowieso, 4 euro per dagdeel voor drinken.
Als je spullen kan meenemen kan je dat in dit draadje aangeven.
Zoals andere jaren; bezoekers MOETEN lid zijn van ZBA!(voor nieuwe leden welke geen goede nick kunnen verzinnen is er een service: ik verzin het ter plekke voor je
)
Jan aka Wowly
PS: lid worden doe je simpelweg door je in te schrijven op dit forum......
PPS: work in progress dit draadje..
EDIT: prijzen pizza zijn duidelijk geworden; 6 euro deze keer. Ook de bereikbaarheid is dit jaar gecompromitteerd: er is een vrijmarkt in de buurt. Zorg dat je er op tijd bent, rond 10-11 uur is het daar topdrukte...
De rest is copy/paste van vorig jaar zowat:
Datum: ZONDAG 26 Mei 2019
Lokatie: "DeRuimte" te Breda
Adres: Heuvelstraat 52B, 4813 GB Breda
Tijd: 9.00 - 19.00
Bijdrage: 6 euro pp voor de zaalhuur, 4 euro voor de drankjes per dagdeel
Dus blijf je alleen de ochtend (9-12.30) is het 10 euro (6 plus 4 euro), blijf je de hele dag is het 14 euro
(6 plus 8 euro)
Drinken:Drankjes zijn inbegrepen! Dit houd op deze locatie in: koffie, thee (verschillende soorten), water (verschillende soorten?). Geen frisdranken, alleen verantwoord spul dus.
Eten: Het avondeten wordt waarschijnlijk weer door Antonio's pizzalijn verzorgd.
Middageten zelf meenemen.
Parkeren: In de wijk kan volop geparkeerd worden. Graag de ruimte net voor de ingang van het paadje vrijhouden/vrijmaken als je je gear hebt uitgeladen. Sommigen komen met kostbare spullen dus die willen we zo kort mogelijk aan de straatkant exposed laten staan. Overigens, als je hulp vraagt met sjouwen; er zijn altijd meerderen die je een handje willen helpen is de ervaring. Neem vooral steekwagentje e.d. mee, want vanaf de straat is het 100 meter door een paadje lopen voordat je bij het gebouw bent.
PS: er is een vrijmatkt verderop in de wijk, en er wordt verwacht dat het na 9 uur rap drukker gaat worden. We gaan proberen de laad en los plaats vrij te houden zodat er niet ver hoeft te worden gesjouwd....
Programma Wat wordt er georganiseerd: zie hier beneden!
Mochten er leden zijn die een workshop, winkeltje in 2ehands spulletjes, winkeltje van sponsoren oid willen regelen dan hoor ik dat ook graag, en zullen we samen kijken hoe we een en ander zullen aanpakken en of ik een en ander moet regelen om alles in orde te maken.
We hebben dus nu erg goede ruimtes dus als je je gigaset eens lekker wil "uitlaten" kan je dat hier op hoog nivo laten gebeuren
Inschrijven: Ook dit jaar een inschrijflijst in een apart topic.
Je komt wanneer je zin hebt, of het nu pas 15.00 is of al om 8.30 en je blijft tot het einde; entree is afhankelijk welke dagdelen de aanwezig bent.6 euro sowieso, 4 euro per dagdeel voor drinken.
Als je spullen kan meenemen kan je dat in dit draadje aangeven.
Zoals andere jaren; bezoekers MOETEN lid zijn van ZBA!(voor nieuwe leden welke geen goede nick kunnen verzinnen is er een service: ik verzin het ter plekke voor je
Jan aka Wowly
PS: lid worden doe je simpelweg door je in te schrijven op dit forum......
PPS: work in progress dit draadje..
EDIT: prijzen pizza zijn duidelijk geworden; 6 euro deze keer. Ook de bereikbaarheid is dit jaar gecompromitteerd: er is een vrijmarkt in de buurt. Zorg dat je er op tijd bent, rond 10-11 uur is het daar topdrukte...