Pagina 1 van 1
Gezocht: Dubbele 12V remote trigger
Geplaatst: di 06 nov 2018, 10:17
door i2Paq
In mijn setup speel ik met 2x iOM classic mono-blokken en deze kun je aan/uit zetten met een switch of met een 12V trigger vanaf een versterker.
Helaas heeft mijn Linn Majik DSM/2 geen 12V trigger optie.
Nu ben ik op zoek naar een remote optie om 2x een 12V trigger te kunnen versturen naar deze mono-blokken zodat ik ze netjes kan plaatsen in mijn audiomeubel en ze eenvoudig aan/uit kan zetten.
Een klik aan / klik uit heb ik reeds alleen de 12V trigger "module" ontbreekt.
Iemand een idee?
Re: Gezocht: Dubbele 12V remote trigger
Geplaatst: di 06 nov 2018, 14:30
door Henkjan
welke KaKu? dat moet toch aan te passen zijn dat die 12V afgeeft? extra relais bv? hoeveel mA trekt die trigger?
Re: Gezocht: Dubbele 12V remote trigger
Geplaatst: di 06 nov 2018, 20:20
door i2Paq
Elk device trekt < 20mA.
De KlikAan/KlikUit is een ab met een stopcontact.
Het zal dus een 12V adapter kunnen zijn die 12V stuurt als ik hem activeer met de ab.
Zoiets?
https://www.ebay.co.uk/itm/MINI-POWER-S ... 2306303537
Of om beide te schakelen:
https://www.amazon.com/Constant-Current ... B00E4ACNA2
Re: Gezocht: Dubbele 12V remote trigger
Geplaatst: di 06 nov 2018, 20:44
door toetertje
Ga je dat voedingsprintje inbouwen dan? Volgens mij is die 20mA dan wat aan de lichte kant.
Ik heb het zelf toen gewoon met een adapter gedaan. Daar had ik een extra draad aan gesoldeerd,
en dan 2 mono 2.5mm mono jackplugjes eraan. Deze bediende ik ook met zo'n klik aan klik uit set.
Re: Gezocht: Dubbele 12V remote trigger
Geplaatst: di 06 nov 2018, 20:53
door i2Paq
toetertje schreef:Ga je dat voedingsprintje inbouwen dan? Volgens mij is die 20mA dan wat aan de lichte kant.
Ik heb het zelf toen gewoon met een adapter gedaan. Daar had ik een extra draad aan gesoldeerd,
en dan 2 mono 2.5mm mono jackplugjes eraan. Deze bediende ik ook met zo'n klik aan klik uit set.
Een soort van Nokia telefoonlader?
Re: Gezocht: Dubbele 12V remote trigger
Geplaatst: di 06 nov 2018, 22:04
door toetertje
Ja, zoiets.
Die van mij kwam van een oude modem. Die was 12 volt 300 mA.