Pagina 1 van 1
High Fidelity Brussel 30 sept & 1 okt 2006
Geplaatst: do 28 sep 2006, 1:53
door Roland
Hoi
Ik sta as weekend op de High Fidelity in Brussel. Gaan daar nog meer forumleden heen? Ik demonstreer met de Azumi mini tl luidsprekers en hopelijk met een fullrange hoorn. ( En de Super T-Amp, die is waarschijnlijk niet meer te houden, zodra we eenmaal de grens over zijn met Nederland

dus dat belooft wat ).
Gelijk rechts na de ingang, gegarandeerd Diana Krall vrije demo ruimte. Mijn broer neemt foto's van de gehele beurs. Als het niet als hinderlijk* ervaren wordt zal ik hier een beurs verslag neerzetten als ik weer terug ben.
http://highfidelitybelgium.be/
Groeten Roland
(*als in commercie).
Re: High Fidelity Brussel 30 sept & 1 okt 2006
Geplaatst: do 28 sep 2006, 2:03
door KT88
Roland schreef:( En de Super T-Amp, die is waarschijnlijk niet meer te houden, zodra we eenmaal de grens over zijn met Nederland

dus dat belooft wat ).
LOL!
Veel succes Roland, en bedenk maar: wat Behringer kan, kan jij nog veel beter!
Dus een buisje erbij in, met een paar LEDjes erachter en je kan het dubbele vragen voor je T-amp

Geplaatst: do 28 sep 2006, 2:23
door Roland
Haha
Ik zit zelfs te twijfelen of ik niet toch stiekum met die ***** sterren spitzenklasse/ best buy/ aanrader/ integrated amp van 500,- euro zal gaan demonstreren.
Tempting, tempting... en dan in het midden laten wat er nu precies "versterkt".
Zal Sander wel eens een mailtje sturen. Er zijn in 2006 ook nog steeds "jaren 80 versterkers met fijne specificaties" Ga hier het merk niet noemen maar ben erg teleurgesteld in een bepaald budget merk uit een grote universiteits stad in de UK waar ik toendertijd 500,- euro voor gelapt heb.
Morgen nog de laatse diffusors in elkaar zetten en dan ben ik er klaar voor. Erg spannend.
Groet Roland
Geplaatst: do 28 sep 2006, 12:25
door Roland
Hoi
Dit topic mag eigenlijk wel naar kant en klaar. Wel een event niet diy.
Groeten Roland
Geplaatst: do 28 sep 2006, 17:18
door GeertJ
ik kom normaal eens langs, zal zeker eens een bezoekje brengen aan je stand!
Geplaatst: do 28 sep 2006, 17:38
door Roland
Leuk
Groeten Roland
Geplaatst: do 28 sep 2006, 21:35
door audioot
je mag mij zeker op zaterdag verwachten en in alle geval veel succes
audioot
Geplaatst: za 30 sep 2006, 0:25
door Aquilon
ik spring ook zeker eens binnen, wil wel eens die zo bekritiseerde Super T-amp horen
bart
Geplaatst: wo 04 okt 2006, 5:07
door Roland
Hoi allemaal
Zo dat ging erg goed daar in Brussel. Ik heb een verslag op mijn site gezet.
http://www.crafty.nl/nieuws/ni_foto_1.php
Vanaf pagina twee staan er foto's van de andere exposanten.
Groeten Roland
Geplaatst: wo 04 okt 2006, 7:49
door weidok
Roland schreef:Hoi allemaal
Zo dat ging erg goed daar in Brussel. Ik heb een verslag op mijn site gezet.
http://www.crafty.nl/nieuws/ni_foto_1.php
Vanaf pagina twee staan er foto's van de andere exposanten.
Groeten Roland
Mooi verslag Roland... best spannend zo'n onderneming
naar Brussel..
Trends audio TA-10 versterker €129,- zo een klasse D 2*15 watt
Die wil wel ik eens beluisteren ..
zou zeggen neem waat mee naat Beetsterzwaag inkl.
kabels en snoeren ... eh we zien wel
en diffusors voor akoestiek verbetering???
Geplaatst: wo 04 okt 2006, 11:20
door Roland
Hoi Weidok
Het lastige is dat ik nog steeds mijn rijbewijs niet heb. De diffusors zijn zo gemaakt dat ze transportable zijn. Dus als ik met iemand uit Groningen mee kan rijden die een busje heeft? (hmm das wel erg veel gevraagd)
Groeten Roland