Honey Badger: Revived
Geplaatst: zo 30 sep 2018, 21:01
Beste mensen,
Na enkele jaren stil te hebben gelegen ben ik terug herbegonnen met mijn Honey Badger project.
Nu begint het stilaan vorm te nemen.
Enkel heb ik nog wat vragen.
Ik vroeg me af waar dat alle "negatieve spanningen" (inkomend signaal RCA, negatieve luidsprekerterminals enz) moeten aangesloten worden?
Ik heb een beetje zitten googlen en gelezen op dit forum, maar er lijkt veel verwarring te bestaan over het onderwerp.
Ik lijk zaken te lezen van een steraarde enz.
Dus mijn chassis is sowieso geaard via de binnenkomende voedingskabel, dit is verplicht en veilig. Maar hoe zit het dan met alle "negatieve spanningen", moet ik die dan aansluiten aan de aarding zelf? Op het "schoonste punt" op brom en audiovervuiling te voorkomen?
Bedankt alvast
Na enkele jaren stil te hebben gelegen ben ik terug herbegonnen met mijn Honey Badger project.
Nu begint het stilaan vorm te nemen.
Enkel heb ik nog wat vragen.
Ik vroeg me af waar dat alle "negatieve spanningen" (inkomend signaal RCA, negatieve luidsprekerterminals enz) moeten aangesloten worden?
Ik heb een beetje zitten googlen en gelezen op dit forum, maar er lijkt veel verwarring te bestaan over het onderwerp.
Ik lijk zaken te lezen van een steraarde enz.
Dus mijn chassis is sowieso geaard via de binnenkomende voedingskabel, dit is verplicht en veilig. Maar hoe zit het dan met alle "negatieve spanningen", moet ik die dan aansluiten aan de aarding zelf? Op het "schoonste punt" op brom en audiovervuiling te voorkomen?
Bedankt alvast