Pagina 1 van 1

Eindelijk voorstellen !!

Geplaatst: za 15 sep 2018, 9:15
door MarkDeen
Hoi allemaal,
Na 2 jaar geregistreerd te zijn maar even voorstellen :D

Ik ben mark deen 39jaar
Dat ik 16/17jaar was begon ik met me eigen luidsprekers te bouwen.
Dat heb ik 4 /5 jaar gedaan.
Op een gegeven moment kreeg ik toch meer intresse in andere zaken, zoals feesten, drank ect ect.
Maar de intresse in mooi geluid is nooitweg geweest.

Onder tussen zijn we een aantal jaar verder, al 20jaar gelukkig met me vrouw waarvan 12 jaar getrouwd, 2 dochters, leuk huis en een hoop ervarring rijker.

Nou wil ik weer beginnen bouwen.
Ik moet alleen weer alle info betreft het luidspreker bouwen weer tot me nemen.
En zal waarschijnlijk een hoop vragen hebben voor jullie.

Momenteel luister ik al 21jaar naar muziek met me denon pma-655r met mordaunt short ms-906.
De denon heeft verleden jaar een volledige onderhouds beurt gehad en de speakers hebben nieuwe tweeter.
De combi bevalt me nog erg goed, maar het kan altijd beter.

Re: Eindelijk voorstellen !!

Geplaatst: za 15 sep 2018, 9:20
door Henkjan
Hallo Mark, welkom hier

Re: Eindelijk voorstellen !!

Geplaatst: za 15 sep 2018, 9:38
door Barry2001
Welkom hier Mark. In welke hoek (speakers) denk je, en welk budget? Vloerstaanders, monitoren, etc.

Re: Eindelijk voorstellen !!

Geplaatst: za 15 sep 2018, 10:09
door MarkDeen
Barry2001 schreef:
Welkom hier Mark. In welke hoek (speakers) denk je, en welk budget? Vloerstaanders, monitoren, etc.
Barry,
Kwa budget heb ik nog geen idee.
Het is ook maar net waar ik tegen aan loop.
Als het wat duurder is dan koop ik niet alles in 1ne.
Wil wel vloerstaanders, wil wel leuke design zuilen maken.
Zit wel aan 3weg te denken.

Re: Eindelijk voorstellen !!

Geplaatst: za 15 sep 2018, 10:12
door Zweitse
Je zou eens kunnen kijken naar de bouwpakketten van Rumoh, Speakerland of Speaker&Co. Dan heb je gelijk een goed uitgedacht concept.
Wellicht is dit iets voor je, natuurlijk afhankelijk van je budget en ruimte.

Re: Eindelijk voorstellen !!

Geplaatst: za 15 sep 2018, 10:33
door Shadow
MarkDeen schreef:
Barry2001 schreef:
Welkom hier Mark. In welke hoek (speakers) denk je, en welk budget? Vloerstaanders, monitoren, etc.
Barry,
Kwa budget heb ik nog geen idee.
Het is ook maar net waar ik tegen aan loop.
Als het wat duurder is dan koop ik niet alles in 1ne.
Wil wel vloerstaanders, wil wel leuke design zuilen maken.
Zit wel aan 3weg te denken.
Speaker en Co zit in Haarlem, vlakbij je, kun je vandaag nog langs :rock:

Re: Eindelijk voorstellen !!

Geplaatst: za 15 sep 2018, 10:38
door Shadow
En ik ga m’n eigen schatjes nog even pluggen natuurlijk;
https://sites.google.com/site/undefinition/tarkus
6D836913-C1BF-4573-8420-4B4D4DA8C5FE.jpeg
Niet al te duur qua units en alleseters qua muziek.