Pagina 1 van 6

13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Geplaatst: wo 05 sep 2018, 21:15
door Rudy_h
Zaterdag 13 Oktober 2018 !!

De 13e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden te Beetsterzwaag :)
de bedenkers :) van dit gebeuren : Richard, Sietse en Ytzen

De liefhebbers / deelnemers zijn:

1: Rudy....................Frugalhorn MK3 A7, SB Acoustics ARA,EL34SE amp, Magnat MA-800, Daphile Streamer
2: Gerjan
3: HoMeR.................Karlson speaker (en misschien PASS AMP CAMP AMP)
4: Henkjan
5: Dre......................A4 SE monitoren
6: Barry2001
7: Weidok
8: Architect...............CSS FR125S/Eton ER4
9: Zweitze.................Scamo15
10: Ealse..................3-weg speaker
11: Jooch..................LJM/China versterkers (+visaton 3-weg, onder voorbehoud)
12: ds23man..............Ultrazoom
13: Ynze...................Visaton FR10 min array
14: Richard
15: Jerry..................2-weg met DSP/DAC en versterking
16: Democles.............GU-50 buizen mono blokken, 6N16EV buizen voorversterker, AD1865 winterstreamer
17: Bauke.................Jordan in bol
18: Wigbert

LOCATIE : "Soundfarm", Beetsterweg 20, 9244 GC Beetsterzwaag
beetsterweg.PNG
KOSTEN: ca. 70 euro huur zaal gedeeld door het aantal deelnemers
om ca 10.00 uur koffie/ thee met cake (wellicht zelfbouw cake ? :) )

...........De rest van de dag graag zelf je drinken afrekenen!!!
...........koffie/ fris 1 euro
...........bier 1,20 euro

De Lunch:
Iedereen moet zelf een broodje en ander drinken meenemen o.i.d

TIJDEN: Luisteren van ca 10.00 tot 16.30 uur.
Begin van de dag om ca. 09:00 tot 11.00 uur lossen, opbouwen en inrichten
Einde van de dag om a. 16.30-17.00 uur afsluiten, inladen en opruimen.


O ja nog even dit:

Wie wil wat meenemen om te laten horen ?


Citeer:

linkjes naar je speakers etc zijn ook handig plaats ze maar in dit topic en ik zet ze hier wel neer ok(weidok) :)

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Geplaatst: wo 05 sep 2018, 21:15
door Rudy_h
Het (voorlopige) programma Luisterdag Beesterzwaag 2018


10.30 - 12.30 uur Luistersessie 1 met:
Per speakerset ca. 25 min luisteren rest installatie onderling overleggen !!
Eigenaren speakersset zelf tijd en omwisselen in de gaten houden graag
Karslon speaker
Seas Proto Project
SB Acoustics ARA
A4 SE Monitoren

12.30 - 13.00 uur Pauze

13.00 - 13.45 2-weg met DSP/DAC met uitleg over het een en ander

13.45 - 17.00 uur Luistersessie 2 met:
Per speakerset ca. 25 min luisteren rest installatie onderling overleggen !!
Eigenaren speakersset zelf tijd en omwisselen in de gaten houden graag
OOOB's
Visaton FR10 mini array
Jordan in bol
CSS FR125S en Eton ER4
ScaMo15

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Geplaatst: wo 05 sep 2018, 21:19
door Rudy_h
De locatie foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Geplaatst: wo 05 sep 2018, 23:07
door Henkjan
en in de agenda gezet!

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Geplaatst: wo 05 sep 2018, 23:50
door hannesie
Ik ga weer eens zien of er wat tijd in het uitzicht/ verschiet zit.

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Geplaatst: do 06 sep 2018, 7:00
door dre
Henkjan schreef:
en in de agenda gezet!
Hiero ook! 8)

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Geplaatst: do 06 sep 2018, 12:58
door pappaleo
dre schreef:
Henkjan schreef:
en in de agenda gezet!
Hiero ook! 8)
Mag ik mee?

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Geplaatst: do 06 sep 2018, 18:10
door dre
Graag zelfs! :goedzo:

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Geplaatst: do 06 sep 2018, 18:30
door Barry2001
Ga ook proberen erbij te zijn!

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Geplaatst: do 06 sep 2018, 19:21
door HoMeR
Hoera, ik geef het meteen door !!

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Geplaatst: do 06 sep 2018, 20:59
door Barry2001
:yeah:

Vraagje aan de organisatie: heb wat spulletjes voor de verkoop, is er een verkoophoek?

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Geplaatst: vr 07 sep 2018, 6:34
door Rudy_h
Barry2001 schreef:
:yeah:

Vraagje aan de organisatie: heb wat spulletjes voor de verkoop, is er een verkoophoek?
Er is wel een plekje waar dat kan

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Geplaatst: vr 07 sep 2018, 13:31
door weidok
staat in mijn agenda... :goedzo:

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Geplaatst: vr 07 sep 2018, 18:05
door dre
Ik heb een setje A4 SE monitors om mee te nemen.....
Voor de rest heb ik weinig gemaakt......

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Geplaatst: vr 07 sep 2018, 18:26
door ds23man
Passen die in een boodschappentas? :think:

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Geplaatst: vr 07 sep 2018, 18:28
door dre
Met een beetje geluk wel..... :mrgreen:

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Geplaatst: za 08 sep 2018, 12:56
door architect
ik heb hem ook in de agenda genoteerd; geen nieuwe projecten

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Geplaatst: za 08 sep 2018, 13:27
door Zweitse
Ik kom ook even kijken.

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Geplaatst: za 08 sep 2018, 14:52
door Ealse
Staat in mn agenda. Desgewenst kan ik mn quad 520f meenemen

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Geplaatst: za 08 sep 2018, 19:36
door Jooch
Ik vroeg me al af of het nog door zou gaan, staat in de agenda :)
Ik ben momenteel bezig met een eigen Visaton ontwerp/concept, ga mijn best doen om die op tijd af te krijgen, zal sowieso een paar LJM/China versterkers meenemen.

Afbeelding

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Geplaatst: za 08 sep 2018, 20:00
door HoMeR
......ze zien er al bijna af uit !
Meenemen!!

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Geplaatst: do 13 sep 2018, 7:37
door architect
ik zou misschien mijn orions mee kunnen nemen

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Geplaatst: do 13 sep 2018, 10:21
door ds23man
Ik neem de Ultrazooom 2.0 mee met de Fusion plate amps.

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Geplaatst: zo 16 sep 2018, 16:59
door Ealse
Als er plek is wil ik deze graag meenemen, ik moet ze nog inspelen, finetunen, afwerken, schilderen etc maar voor de rest klinkt het naar mijn gevoel al redelijk.

Re: 13e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 13 Oktober 2018

Geplaatst: zo 16 sep 2018, 17:49
door audiomanics
Staat in de agenda... wat verder natuurlijk niets zegt over mijn aanwezigheid al dan niet..;-)
Kees