Pagina 1 van 1

Aan te raden amp voor Viva Viface '94?

Geplaatst: wo 29 aug 2018, 13:05
door frijsdijk
As. zondag ga ik ze ophalen, een paartje (nouja, tje) Vifa Vivace '94's. Nu wil ik er graag nog een versterker bij gaan zoeken. Dit hoeft geen krachtpatser te zijn, ik vermoed dat 40-50 Watt al ruim genoeg is. Het liefste zoek ik iets in de 2e hands hoek, en dan zou ik graag mijn budget willen limiteren tot ca. 300 euro. Gewoon puur stereo. Enkele versterkers in mijn vizier op dit moment (van https://www.whathifi.com/features/best- ... st-century, en dan merken waarmee ik bekend ben / ervaring heb):

NAD C320BEE
NAD C352(T)
NAD C370
Marantz PM6004

DYI projecten is ook een optie, kan prima solderen en bekend met elektronica. Er zijn tegenwoordig veel van die klasse-D versterkers die erg goed uit de verf komen, en meestal erg betaalbaar zijn.

Ik heb een Yamaha A-S500 staan thuis, maar die is in principe al in gebruik. Maar ik kan ook dingen verschuiven.

Kan iemand iets aanraden?

Re: Aan te raden amp voor Viva Viface '94?

Geplaatst: wo 29 aug 2018, 17:38
door anonamemouse
Voor het aansturen van de woofer zou ik toch iets met een beetje meer spierballen nemen hoor...
https://www.hifi.nl/tweedehands/1002926 ... erker.html

Re: Aan te raden amp voor Viva Viface '94?

Geplaatst: vr 31 aug 2018, 10:13
door frijsdijk
Die PM 1500 AE is inderdaad een interessante versterker. Ik ga daar eens naar zoeken :)