Pagina 1 van 1
even netjes voorstellen
Geplaatst: vr 10 aug 2018, 17:25
door hnsmldrs
Hallo,
Ik lees al een tijdje mee op dit forum maar nog niet aangemeld, tot vandaag

ik heb het voornemen wat spullen zelf te gaan bouwen waaronder een RIAA pre-amp en een hoofdtelefoon amp.
In eerste instantie wil ik hiervoor FET's of Op-Amps gebruiken, misschien in de toekomst ook buizen?
Eerst maar eens ervaring opdoen.
Vriendelijke groet,
Hans
Re: even netjes voorstellen
Geplaatst: vr 10 aug 2018, 17:26
door Shadow
Welkom Hans!
Re: even netjes voorstellen
Geplaatst: vr 10 aug 2018, 17:30
door ds23man
Welkom hier Hans Sm(u)(o)(i)(e)(a)(aa)(oe)(y)lders!
Re: even netjes voorstellen
Geplaatst: vr 10 aug 2018, 17:34
door ray5150
Welkom, Hans. veel plezier op het forum gewenst.
Re: even netjes voorstellen
Geplaatst: vr 10 aug 2018, 19:07
door Ah!buis
ds23man schreef:Welkom hier Hans Sm(u)(o)(i)(e)(a)(aa)(oe)(y)lders!
Vermoedelijk Mulders

En veel plezier met 't zelfdoen
Anne
Re: even netjes voorstellen
Geplaatst: vr 10 aug 2018, 19:43
door Shadow
Ja maar die compenseert dat wel weer hoor
He ik reageer ergens op en het bericht is ineens weg

Re: even netjes voorstellen
Geplaatst: vr 10 aug 2018, 19:43
door hnsmldrs
Ah!buis schreef:ds23man schreef:Welkom hier Hans Sm(u)(o)(i)(e)(a)(aa)(oe)(y)lders!
Vermoedelijk Mulders

En veel plezier met 't zelfdoen
Anne
Slimme gasten hier

Re: even netjes voorstellen
Geplaatst: vr 10 aug 2018, 19:44
door Shadow
hnsmldrs schreef:Ah!buis schreef:ds23man schreef:Welkom hier Hans Sm(u)(o)(i)(e)(a)(aa)(oe)(y)lders!
Vermoedelijk Mulders

En veel plezier met 't zelfdoen
Anne
Slimme gasten hier

He daar issie weer

Re: even netjes voorstellen
Geplaatst: vr 10 aug 2018, 19:45
door Henkjan
Welkom Hans