Pagina 1 van 1

even netjes voorstellen

Geplaatst: vr 10 aug 2018, 17:25
door hnsmldrs
Hallo,
Ik lees al een tijdje mee op dit forum maar nog niet aangemeld, tot vandaag :)
ik heb het voornemen wat spullen zelf te gaan bouwen waaronder een RIAA pre-amp en een hoofdtelefoon amp.
In eerste instantie wil ik hiervoor FET's of Op-Amps gebruiken, misschien in de toekomst ook buizen?
Eerst maar eens ervaring opdoen.

Vriendelijke groet,

Hans

Re: even netjes voorstellen

Geplaatst: vr 10 aug 2018, 17:26
door Shadow
Welkom Hans!

Re: even netjes voorstellen

Geplaatst: vr 10 aug 2018, 17:30
door ds23man
Welkom hier Hans Sm(u)(o)(i)(e)(a)(aa)(oe)(y)lders!

Re: even netjes voorstellen

Geplaatst: vr 10 aug 2018, 17:34
door ray5150
Welkom, Hans. veel plezier op het forum gewenst.

Re: even netjes voorstellen

Geplaatst: vr 10 aug 2018, 19:07
door Ah!buis
ds23man schreef:
Welkom hier Hans Sm(u)(o)(i)(e)(a)(aa)(oe)(y)lders!
Vermoedelijk Mulders :wink: En veel plezier met 't zelfdoen :D
Anne

Re: even netjes voorstellen

Geplaatst: vr 10 aug 2018, 19:43
door Shadow
Ja maar die compenseert dat wel weer hoor :rofl:

He ik reageer ergens op en het bericht is ineens weg 8-[

Re: even netjes voorstellen

Geplaatst: vr 10 aug 2018, 19:43
door hnsmldrs
Ah!buis schreef:
ds23man schreef:
Welkom hier Hans Sm(u)(o)(i)(e)(a)(aa)(oe)(y)lders!
Vermoedelijk Mulders :wink: En veel plezier met 't zelfdoen :D
Anne
Slimme gasten hier :D

Re: even netjes voorstellen

Geplaatst: vr 10 aug 2018, 19:44
door Shadow
hnsmldrs schreef:
Ah!buis schreef:
ds23man schreef:
Welkom hier Hans Sm(u)(o)(i)(e)(a)(aa)(oe)(y)lders!
Vermoedelijk Mulders :wink: En veel plezier met 't zelfdoen :D
Anne
Slimme gasten hier :D
He daar issie weer :rofl:

Re: even netjes voorstellen

Geplaatst: vr 10 aug 2018, 19:45
door Henkjan
Welkom Hans