Pagina 1 van 1

Hoi ik ben Marieke

Geplaatst: vr 10 aug 2018, 12:26
door MariekeV
Hallo allemaal,

Mijn naam is Marieke, ik ben 18 jaar en heb de wondere wereld van gitaren ontdekt mede dankzij mijn broer. Ik hoop veel te leren op dit forum over alles dat te maken heeft met versterkers, want ik ben echt een beginner hierin.

Groetjes, Marieke

Re: Hoi ik ben Marieke

Geplaatst: vr 10 aug 2018, 12:59
door Thomox
Welkom Marieke!

Veel informatie over audio te vinden hier :)

Re: Hoi ik ben Marieke

Geplaatst: vr 10 aug 2018, 13:00
door Henkjan
Welkom Marieke!

Re: Hoi ik ben Marieke

Geplaatst: vr 10 aug 2018, 13:09
door OpaBert
MariekeV schreef:
Hallo allemaal,

Mijn naam is Marieke, ik ben 18 jaar en heb de wondere wereld van gitaren ontdekt mede dankzij mijn broer. Ik hoop veel te leren op dit forum over alles dat te maken heeft met versterkers, want ik ben echt een beginner hierin.

Groetjes, Marieke
Welkom
Leuk weer een nieuw lid erbij :)
Kennis zat hier gewoon vragen :proost:

Re: Hoi ik ben Marieke

Geplaatst: vr 10 aug 2018, 15:48
door Ah!buis
Hoi Marieke, leuk eindelijk weer een vrouw :yeah:
In de (bijna) 8 jaar dat ik hier meedraai nog maar de tweede :o We hadden een Isabel, heeft niet erg lang geduurd.Lag niet aan 't forum, ze had prive problemen.
Doe je best het wat langer uit te houden :wink:
Om verwarring te vermijden, ik teken met Anne maar ben een man :( :lol:
Anne

Re: Hoi ik ben Marieke

Geplaatst: vr 10 aug 2018, 16:05
door Pjotr
Valt toch wel mee Anne? Amanda heeft het lang volgehouden en is op een gegeven moment andere wegen ingeslagen. Hadden we ook nog een Belgische stelletje wat aan zo'n beetje alles, en elkaar, sleutelde. Was i.d.d. een bijzonder stel :D

Welkom Marieke. Hopelijk kunnen we je op weg helpen bij het zelf knutselen van audio. Op het gebied van gitaren + versterkers en PA is hier best wel de nodige ervaring aanwezig.

Re: Hoi ik ben Marieke

Geplaatst: vr 10 aug 2018, 17:25
door ray5150
En ook welkom namens mij, en veel plezier gewenst.

Re: Hoi ik ben Marieke

Geplaatst: vr 10 aug 2018, 17:27
door Shadow
Welkom!

Re: Hoi ik ben Marieke

Geplaatst: vr 10 aug 2018, 17:30
door ds23man
Welkom!

Re: Hoi ik ben Marieke

Geplaatst: za 11 aug 2018, 14:30
door MariekeV
Dank allemaal voor het warme welkom. Over het algemeen dus vooral een club met heren (had ook niet anders verwacht) maar heb daar niks op tegen :-)

Re: Hoi ik ben Marieke

Geplaatst: wo 15 aug 2018, 12:12
door RobertD
Hoi Marieke, welkom hier.
Kijk eens op http://www.albertkreuzer.com/tubes.htm voor meer leuke projecten voor gitaren. Je kunt met beperkte middelen al een leuke gitaar versterker bouwen.