Pagina 1 van 2
De ultieme zelfbouwaudio samenwerking!!
Geplaatst: za 23 sep 2006, 23:39
door audiomanics
Op vrijdag de dertiende oktober gaan audiomanics (Kees Soeters) en

-ien (Evelien Langereis) de ultieme samenwerking in de audio belevingswereld aan...... we gaan trouwen, compleet met zeer uitbundig en vooral zeer hoorbaar feest!! Inclusief liveband in de huiskamer, een kanonschot en veel late dB's...
Kees
Geplaatst: zo 24 sep 2006, 0:08
door SARK
Prachtig ... op vrijdag de dertiende
Alvast gefeliciteerd van mij
Ehhmmm, ik kan er niets aan doen maar die gekleurde voorspatborden doen mij een beetje denken aan:
(Zal zeker wel de bedoeling zijn)
Geplaatst: zo 24 sep 2006, 0:48
door vigier
Gefeliciteerd kerel!
Ik meende vandaag al ergens een hint die richting uit te lezen op het forum
Groeten, Joris
Geplaatst: zo 24 sep 2006, 0:49
door KT88
Gefeliciteerd Kees en Evelien, dat jullie maar veel dBs mogen produceren samen, met niet teveel oneven harmonischen van die Duc 3-cylinders
Vrijdag de 13e, mooie dag, wilden wij ook doen, maar toen viel vrijdag op de vijftiende (october), dus hebben we dat maar gedaan.......
Wat overbodige semi-wijze woorden van deze ouwe kerel: een goede relatie is geen opvulling, maar een aanvulling.

Geplaatst: zo 24 sep 2006, 1:56
door Martijn M
Gefeliciteerd en veel geluk samen!
Geplaatst: zo 24 sep 2006, 12:33
door JuuL
Gefeliciteerd Kees!
Veel plezier met zijn tweeen toegewenst.
Geplaatst: zo 24 sep 2006, 12:46
door teacher
congrats!
en bij deze zijn we uitgenodigd?

Geplaatst: zo 24 sep 2006, 12:56
door audiomanics
teacher schreef:congrats!
en bij deze zijn we uitgenodigd?

Je mag rustig langs komen... Neem zelf wel je drank mee en kijk niet vreemd op als de barbeque al op is..
Liefhebbers kunnen in een PB-tje het adres krijgen..
Kees
Geplaatst: zo 24 sep 2006, 13:35
door sietse
Gefeliciteerd Kees en Evelien. Veel geluk en voorspoed toegewenst.
de ultieme samenwerking in de audio belevingswereld aan......
( bofkont....

)
Geplaatst: zo 24 sep 2006, 14:00
door SSassen
Gefeliciteerd Kees en Evelien.
Ps. Evelien weet dat ze straks getrouwd is met een look-a-like van Freddy Krueger?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Geplaatst: zo 24 sep 2006, 21:36
door Jan-Willem
Van mij ook: Gefeliciteerd Kees en Evelien

Geplaatst: zo 24 sep 2006, 21:51
door audiomanics
SSassen schreef:Ps. Evelien weet dat ze straks getrouwd is met een look-a-like van Freddy Krueger?
Freddy Krueger??? is dat niet die vent die Kees Soeters speelde uit de tijd dat ik nog in de Elmstraat woonde??

Geplaatst: ma 25 sep 2006, 15:42
door voodooless
Ook van harte gefeliciteerd vanuit mijn kant! Maak er wat moois van!
Geplaatst: do 12 okt 2006, 23:35
door Bergrans
Kees,
Nog even oefenen.
"Jaaaaa, ik wil!"
Ik wens jullie een geweldige dag morgen.
Geplaatst: vr 13 okt 2006, 0:02
door Jan-Willem
Ja nu je het zegt.. tis morgen, owneej vandaag al :O

Een fijne dag toegewenst !
Geplaatst: vr 13 okt 2006, 8:39
door audiomanics
Ja hoor...
Kees
Geplaatst: vr 13 okt 2006, 9:59
door SSassen
Proficiat Kees en Evelien!
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Geplaatst: vr 13 okt 2006, 11:46
door Henkjan
ik weet niet hoe laat jullie precies JA zeggen, maar in elk geval vanaf hier een prachtige dag toegewenst! jullie hebben er in elk geval mooi weer bij
Geplaatst: vr 13 okt 2006, 15:03
door Marp
Had het niet moeten donderen en bliksemen op deze dag des verbonds?
Of dondert het inmiddels al in Den Helder?
Kees en Evelien, van harte gefeliciteerd en maak er een dondersfijne dag van!
Liefst zonder je geluidsinstallatie naar de bliksem te helpen.
Geplaatst: vr 13 okt 2006, 18:36
door richard
Evelien en Kees, gefeliciteerd en heel veel geluk en plezier samen toegewenst!
Geplaatst: vr 13 okt 2006, 21:22
door sietse
Kees en Evelien, ook van deze kant veel geluk en voorspoed toegewenst.
Geplaatst: za 14 okt 2006, 9:59
door audiomanics
Het heeft inderdaad behoorlijk gedonderd in Den Helder!!
Tering wat een knalfuif... De apparatuur heeft zich heel goed gehouden op standje 10.. Met 40 man in de huiskamer werd het echt een vette Raveparty!! De Band was ook geweldig. Heerlijke vooroorlogse blues (wasbord, stampstok, mondharmonica's, Bas, blikken gitaren etc...Sweetport blues)
Bedankt voor alle felicitaties allemaal!!
Kees en Eef Soeters.
Geplaatst: za 14 okt 2006, 10:42
door SARK
En ze hebben het overleefd
Wat ben je vroeg wakker trouwens, of ben je misschien nog op

Geplaatst: za 14 okt 2006, 10:57
door audiomanics
Hebben we altijd met feestjes... half vijf er in ... half negen er weer uit... de klap komt later wel..
Kees
Geplaatst: za 14 okt 2006, 11:01
door SARK
Krijgen we nog foto's te zien
